1. Ve jmeném prostoru Entities vytvořte:
    1. Vracela ve vhodné podobě veškeré informace o dané třídě (včetně informací zděděných po rodiči).
    2. Zachovávala princip zapouzdření (k atributům rodičů bude přistupovat pomocí zděděných metod).
  2. Ve jmeném prostoru Vaší aplikace, který je různý od Entities vytvořte třídu Main, která bude demostrovat korektnost implementace objektové hierarchive ve jmeném prostoru Entities tak, že:
    1. Vytvoříte auto a letadlo. Auto bude mít spotřebu např. 4,5 l/100 km, letadlo 400 l/100 km, auto bude mít 50 litrů paliva a letadlo 1000 litrů.
    2. Vypíšete informace o obou objektech.
    3. S letadlem uletíte 1000 km, s autem ujedete 500 km.
    4. Vypíšete informace o obou objektech.
    5. S letadlem se pokusíte uletět 2000 km a s autem ujet 750 km.
    6. Vypíšete informace o obou objektech.