Opravná písemka Vaším úkolem bude udělat aplikaci „malování“. Požadavky:  Uživatel bude moci kreslit pouze do předem pěvně vymezené plochy.  Aplikace bude obsahovat MenuStrip a StatusStrip.  Menu bude obsahovat položky o File  Save (uloží nakreslený obrázek - stačí jeden formát - PNG)  oddělovač  Exit (vypne aplikaci) o Pen  Color (výběr barvy)  Line Width (vlastní MODÁLNÍ okno s výběrem tloušťky čáry 1-5) o Font (výběr fontu spolu s jeho barvou)  StatusStrip bude ukazovat souřadnice myši, je-li v kreslícím okně. Není-li tak bude ukazovat poslední takovou, defaultní hodnota je 0,0.  V kreslícím okně se bude kreslit čtverec. Stisknutím LEVÉHO tlačítka myši udá první bod a puštění tlačítka druhý bod. Barva a tloušťka čáry se získá z dialogů (viz bod menu).  Dále bude aplikace obsahovat TextBox.  Stisknutím PRAVÉHO tlačítka myši se vykreslí řetězec zapsaný v TextBoxu (viz bod víše). Font a barva se získá z dialogu (viz bod menu).