PV266 – Úvod, organizace JIŘÍ CHMELÍK SEMESTR: JARO 2018 Cíle předmětu  Získat praxi s tvorbou her  Dlouhodobá práce na jednom projektu  Práce v týmu  Spolupráce se zkušeným mentorem  Mít na konci semestru kompletní hru Organizace  Pouze semináře:  týmová práce na projektu,  konzultace,  průběžné prezentace projektů  Účast: povinná, maximálně dvě neomluvené neúčasti  Ukončení – kolokvium:  účast na cvičení,  průběžná práce na projektu – 4 kontrolní body,  finální projekt + prezentace. Organizace – kontrolní body 1. Introduction Kit pro mentory  Tým  GIT repozitář  GDD  Časový harmonogram  Rozsah hry – počet levelů, seznam features, odhadovaný čas game-play  Volitelně – prototyp  Termín: neděle (25. 2.) 4. 3. (včetně) 2. Horizontal slice: 1. 4. 3. Vertical slice: 29. 4. 4. Release (27. 5.) + prezentace (v týdnu od 28. 5.)