Hecova_bpmnIssuemanagement Consultant Consultant Manual fix Customersupport Customer support Mail aubout issue Create incident Incident Incident archive Check incident Can we solve it? Close incident Do we need developer? Create invoice Invoice archive Invoice Close incident Notify customer Developer Developer Implement fix Git Git Upload new version Customer Hečová Karolína, 456446 Popis procesu: 1. Zákazník pošle mail na support -> na supportu založí incident k vyřešení. 2. Support ověří schopnot vyřešit incident -> v opačném případě jej uzavře a pošle zprávu zákazníkovi. 3. a) Problém může řešit konzultant bez nutnosti nasazovat novou verzi do systému 3. b) K incidentu je potřeba připojit vývojáře -> vyvine opravu -> gitem se nasadí úprava k zákazníkovi 4. Po opravě support incident uzavře a vyfakturuje zákazníkovi No Wecannotsolvetheissue Yes Yes No Sendinvoice -1 missing flow missing flow (activities/events/gateways of single process have to be connected by the sequence flow Total result: 7 out of 8