Systém správy dokumentů pro podnik Problém: Je potřeba řešit systém tvorby, evidence a správy podnikových dokumentů (normy, příkazy, rozhodnutí, …). Každý dokument vzniká na základě zadání konkrétnímu zpracovateli (pracovník podniku). Zpracovatel dokument vytvoří v prostředku (editor, …) mimo systém správy dokumentů (tato část není součástí zadání, dále se pracuje pouze s připojeným souborem). Kromě zpracovatele jsou určeni i recenzenti dokumentu (může být více než jeden recenzent – pracovníci podniku) a schvalovatel (právě jeden, pracovník podniku). Dále jsou určeny termíny pro zpracování dokumentu, recenzi dokumentu a schválení dokumentu. Zpracovatel předloží dokument recenzentům, ti se k němu vyjádří. Po vyjádření všech recenzentů následuje schválení či neschválení schvalovatelem. Neschválený dokument se vrací zpracovateli k přepracování (doplnění), v tomto případě může dojít ke změnám zpracovatele, recenzentů i schvalovatele. Schválený dokument je zařazen do knihovny dokumentů, kde je evidována platnost dokumentu (datum do kterého dokument platí) a rozdělovník dokumentu – seznam osob (pracovníků podniku), které jsou obeznámeny s vydáním dokumentu, se změnami v dokumentu a ukončením platnosti. Zadání: Navrhněte systém, který bude problematiku řešit (bez vazeb na externí textový editor). Řešení pokryje zadání požadavku na zpracování dokumentu s požadovaným a skutečným termínem zpracování, zadání recenzentů včetně požadovaného termínu ukončení recenze, s možností vyjádření recenzenta k dokumentu (text) a data provedení recenze. Dále je potřeba řešit zadání schvalovatele a jeho rozhodnutí (schváleno Ano-Ne) a datum rozhodnutí. Každý dokument je specifikován svým kódem, obsahuje název, popis, typ dokumentu (číselník – norma, předpis, …), skupinu dokumentů. Dále jsou evidovány údaje o zpracovateli, recenzentech, schvalovateli a data potřebná pro řešení předchozích požadavků. Knihovna dokumentů obsahuje informace o dokumentu (viz výše). Dále je evidováno datum poslední opravy a datum ukončení platnosti dokumentu. Navrhněte a popište datový model, který bude řešit výše uvedenou problematiku (3členná a menší skupina neřeší rozdělovník v knihovně). Popište základní funkčnost systému – obecný úvod (popis) a vždy funkce a její stručná charakteristika. Nad datovým modelem zpracujte v SQL dotazy (výstupy): 1. Přehled požadavků na recenze, které měly být provedeny k dnešnímu dni a zatím nejsou obsahující kód a název dokumentu, jméno recenzenta a plánovaný (požadovaný) termín recenze. 2. Přehled osob (pracovníků), které prováděly nebo mají provádět alespoň jedenkrát recenzi, s uvedením počtu recenzí celkem a počtu recenzí již provedených. 3. Pro danou osobu (parametr) vypište všechny dokumenty, které se jí týkají (kód a název) a důvod proč (zpracovatel, recenzent, schvalovatel). Rozšíření pro skupinu 4 členů: Pro dokument ve knihovně definujte rozdělovník, seznam osob přiřazených k dokumentu (zaměstnanci podniku). Použijte toto rozšíření v dotazu SQL 3 – tj. např. osoba je v rozdělovníku dokumentu.