# S.2. Ukazatele, výjimky, OOP Druhá sada přináší příklady zaměřené na objektově-orientované programování, na práci s ukazately a výjimkami a v neposlední řadě na správu zdrojů. 1. ‹a_natural› – rozšíření ‹s1/f_natural› o dělení, 2. ‹b_treap› – jednoduchý vyhledávací strom, 3. ‹c_robots› – programujeme roboty na mapě, 4. ‹d_network› – simulátor počítačové sítě s přepínači, 5. ‹e_tree› – práce s heterogenním stromem, 6. ‹f_scrap› – hra o zdrojích a zajímání. Příklad ‹a› si vystačí se znalostmi z prvního bloku, příklad ‹b› lze vyřešit po nastudování 5. kapitoly, příklady ‹c› až ‹d› vyžadují znalost 6. kapitoly a konečně příklady ‹e›, ‹f› vyžadují znalost 7. kapitoly. Opět platí, že řešení nějakého příkladu z této sady může být potřebné pro vyřešení příkladu z poslední sady.