Struktura složitějších programů. Rozhraní. Dědičnost.

Obsah

1. Objektové modelování reality
2. Kroky řešení reálného problému na počítači
3. Vývoj software je proces...
4. Celkový rámec vývoje SW
5. Metodiky vývoje SW
6. Metodika typu "vodopád"
7. Srovnání Java - Pascal
8. Organizace programových souborů
9. Organizace zdrojových souborů
10. Příklad - svět chovatelů a jejich psů
11. Shromáždění informací o realitě
12. Jak zachytíme tyto informace
13. Modelování reality pomocí tříd
14. Rozhraní
15. Rozhraní
16. Co je rozhraní
17. Deklarace rozhraní
18. Implementace rozhraní
19. Využití rozhraní
20. Dědičnost
21.
22. Dědičnost
23. Terminologie dědičnosti
24. Jak zapisujeme dědění
25. Dědičnost a vlastnosti tříd
26. Příklad
27. Příklad - co tam bylo nového
28. Přístupová práva (viditelnost)
29. Přístupová práva
30. Granularita omezení přístupu
31. Typy omezení přístupu
32. Kde jsou která omezení aplikovatelná?
33. Příklad - public
34. Příklad - protected
35. Příklad - přátelský
36. Příklad - private
37. Když si nevíte rady
38. Přístupová práva a umístění deklarací do souborů
39. Organizace tříd do balíků
40. Zápis třídy do zdrojového souboru
41. Organizace tříd do balíků
42. Balíky
43. Příslušnost třídy k balíku
44. Deklarace import NázevTřídy
45. Deklarace import názevbalíku.*