Freemarker IV.

Jak to funguje

Pokud máme nadefinovanou šablonu a připravená data, která umístíme do modelu, musíme vytvořit jednotku Freemarkeru která se postará o zpracování šablony a připravených dat.

		
import freemarker.template.*;
import java.util.*;
import java.io.*;	
		  
public class Test {
		
  public static void main(String[] args) throws Exception {
		
    Configuration cfg = new Configuration();
	  //zdroj sablon
    cfg.setDirectoryForTemplateLoading(new File("cesta/k/adresari/se/sablonami/")); 
   //nastaveni wrapperu pro data pridavana do modelu
   cfg.setObjectWrapper(new DefaultObjectWrapper()); 
   //nacteni sablony
  Template temp = cfg.getTemplate("test.ftl");  

   /* Vytvoreni modelu */
   Map root = new HashMap();
   root.put("user", "Big Joe");
   Map latest = new HashMap();
   root.put("latestProduct", latest);
   latest.put("url", "products/greenmouse.html");
   latest.put("name", "green mouse");

   /* Zpracování dat v modelu proti sablone */
   temp.process(root, out);
  		  
   //vytisteni dat
  Writer out = new OutputStreamWriter(System.out);
  out.flush();
		
  }
		
}