Struktura složitějších programů. Rozhraní. Dědičnost.
Obsah
1.
Objektové modelování reality
2.
Kroky řešení reálného problému na počítači
3.
Vývoj software je proces...
4.
Celkový rámec vývoje SW
5.
Metodiky vývoje SW
6.
Metodika typu "vodopád"
7.
Srovnání Java - Pascal
8.
Organizace programových souborů
9.
Organizace zdrojových souborů
10.
Shromáždění informací o realitě
11.
Jak zachytíme tyto informace
12.
Modelování reality pomocí tříd
13.
Rozhraní
14.
Rozhraní
15.
Co je rozhraní
16.
Deklarace rozhraní
17.
Implementace rozhraní
18.
Využití rozhraní
19.
Dvě třídy implementující totéž rozhraní
20.
Dědičnost
21.
Dědičnost
22.
Terminologie dědičnosti
23.
Jak zapisujeme dědění
24.
Dědičnost a vlastnosti tříd
25.
Příklad
26.
Příklad - co tam bylo nového
27.
Další příklad
28.
Do třetice - víceúrovňová dědičnost
29.
Přístupová práva (viditelnost)
30.
Přístupová práva
31.
Granularita omezení přístupu
32.
Typy omezení přístupu
33.
Kde jsou která omezení aplikovatelná?
34.
Příklad - public
35.
Příklad - protected
36.
Příklad - přátelský
37.
Příklad - private
38.
Když si nevíte rady
39.
Přístupová práva a umístění deklarací do souborů
40.
Organizace tříd do balíků
41.
Zápis třídy do zdrojového souboru
42.
Organizace tříd do balíků
43.
Balíky
44.
Příslušnost třídy k balíku
45.
Deklarace import NázevTřídy
46.
Deklarace import názevbalíku.*