VB040 ­ Homework 6 To be brought to the lesson in the week November 7, 2007 ­ November 9, 2007 1. Myslíš, že ti s tím úkolem pomůže, nebo ho budeš muset udělat sám? 2. Ten konečný deterministický automat, jehož koncový stav byl nedosažitelný, se mi podařilo zkonstruovat bez větších obtíží. 3. Podívej se, vjel na železniční přejezd, jehož světla červeně blikají. 4. Přijíždějící vlak ho naprosto zničí, neřekl bych, že se jim podaří přežít. 5. Sestrojil jsem absolutně nejsložitější gramatiku, aby měl celý příští večer práci se syntaktickou analýzou. 6. Řekni mu, že už je konečně k dispozici úkol, jehož zadání vypadá nesrozu- mitelně. 7. Dáte si trochu syrového masa, jehož příchuť omráčila již mnohé návštěvníky? 8. Chystáš se nadeklarovat tu proměnnou? 9. Můj zdrojový kód obsahuje dvakrát více proměnných než její. Stále jí říkám, ať s tím něco udělá. 10. Autor, jehož úkol obsahuje pouze 10 vět, je třikrát línější než jiní autoři. The homework has to be brought to the lesson in writing. Student without homework is considered absent.