2. cviceni ========== * dochazka * primitivni datove typy v Jave - prehled typu - silne typovani - tiche preteceni * tridy a objekty - trida je datovy typ - definice tridy - jedna trida v jednom *.java soubor - vyjimku tvori zanorene tridy - vytvareni instanci (operator new) - reference na objekty - odkazy na sebe sama * parametry, promenne, konstanty - deklarace - rozsah platnosti * metody - signatura metody - volani metod - predavani parametru - navrat z metody - retezeni volani metod - pretezovani metod * konstruktory - specialni pripad metod - inicializace objektu - implicitni konstruktor - implicitni hodnota atributu - null versus 0 * konvence pro pojmenovani ! viditelnost - trid, atributu, metod - princip zapouzdreni - get a set metody - immutable objekty * baliky - organizace jmennych prostoru - deklarace (package) - pouziti (import) * Javadoc a jeho pouziti * implementace tridy Point - atributy x a y - dva konstruktory - set a get metody - metoda toString() * trida pro demonstraci - pouziti metody main() - vytvoreni nekolika instanci tridy Point - vypis jejich reprezentace na standardni vystup * mozne upravy - nemenitelna trida Point * zadani 1. ulohy ! odevzdavani uloh (odevzdavane tridy) ! plagiatorstvi - metoda main() - System.out.println() - metoda toString() - vyznam \n v retezcich