7. cviceni ========== * dochazka * konzultace ke 4. uloze - posunuti deadline opet na patek * informace o 2. pisemce + rozhrani, dedicnost, pole, cykly - vyjimky, equals() a hashCode() - bez testovacich trid * opakovani pojmu za premiove body # rozhrani, dedicnost, abstraktni a finalni tridy # baliky, viditelnost trid, atributu a metod # trida Object, jeji metody a jejich vlastnosti # trida String, jeji vlastnosti a zpusob pouziti # pole v Jave, deklarace, inicializace * testovani v Jave - assert (prepinac -ea) - JUnit * vytvoreni testovaci tridy pro tridu Vector - testovaci metody pro konstruktor a jednotlive metody * rozsireni projektu Shapes o tridu ShapesStack - dynamicka datova struktury typu zasobnik pro objekty typu Shape - metoda boolean isEmpty() pro zjisteni, zda je zasobnik prazdny - metoda void push(Shape) pro pridani objektu na vrchol zasobniku - metoda Shape pop() pro odebrani objektu z vrcholu zasobniku - implementace pomoci pole, nikoliv spojoveho seznamu - pole by melo dynamicky rust (malo mista) a zmensovat se (mnoho mista) - za vzornou implementaci lze ziskat az 2 premiove body