Struktura složitějších programů. Rozhraní. Dědičnost.
Obsah
1.
Objektové modelování reality
2.
Kroky řešení reálného problému na počítači
3.
Vývoj software je proces...
4.
Celkový rámec vývoje SW
5.
Metodiky vývoje SW
6.
Metodika typu "vodopád"
7.
Srovnání Java - Pascal
8.
Organizace programových souborů
9.
Organizace zdrojových souborů
10.
Shromáždění informací o realitě
11.
Jak zachytíme tyto informace
12.
Modelování reality pomocí tříd
13.
Rozhraní
14.
Rozhraní
15.
Co je rozhraní
16.
Deklarace rozhraní
17.
Implementace rozhraní
18.
Využití rozhraní
19.
Dvě třídy implementující totéž rozhraní
20.
Dědičnost
21.
Dědičnost
22.
Terminologie dědičnosti
23.
Jak zapisujeme dědění
24.
Dědičnost a vlastnosti tříd
25.
Příklad
26.
Příklad - co tam bylo nového
27.
Další příklad
28.
Do třetice - víceúrovňová dědičnost
29.
Organizace tříd do balíků
30.
Zápis třídy do zdrojového souboru
31.
Organizace tříd do balíků
32.
Balíky
33.
Příslušnost třídy k balíku
34.
Deklarace import NázevTřídy
35.
Deklarace import názevbalíku.*
36.
Přístupová práva (viditelnost)
37.
Přístupová práva
38.
Granularita omezení přístupu
39.
Typy omezení přístupu
40.
Kde jsou která omezení aplikovatelná?
41.
Příklad - public
42.
Příklad - protected
43.
Příklad - přátelský
44.
Příklad - private
45.
Když si nevíte rady
46.
Přístupová práva a umístění deklarací do souborů