VB039 ­ Homework 6 To be brought to the lesson in the week November 3 ­ November 7, 2008 1. Chystá se zveřejnit zadání domácího úkolu ještě dnes? 2. Zase slibuje, že to udělá, ale nikdo mu nevěří. 3. Vstane, aby ten úkol napsal? 4. Nevím, jestli vstane kvůli tomu svému nepěknému úkolu. (express your indignation somehow, preferably not using vulgarisms) 5. Student, jehož řešení bude nejzajímavější, bude povýšen. 6. To, že umíš stisknout červené tlačítko, neznamená, že ti bude dovoleno odpálit tu řízenou střelu. 7. Často myslí na chvíli, kdy stiskl to tlačítko. 8. Asi se s tím nikdy nevyrovná. (use a phrasal verb) 9. Komu jsi dal mé wakizaši (a short Japanese sword)? 10. Je poněkud ostřejší než to její. 11. Viděl jsem jej u něho, brzy spáchá sebevraždu. 12. Autor, jehož domácí úkol je delší než deset vět, bude vyzkoušen ze základů aritmetiky. The homework has to be brought to the lesson in writing. Student without homework is considered absent.