Úkol * Vymodelujte v libovolném 3D modelovacím programu postavu sestávající ze základních geometrických tvarů. * Můžete použít přiloženou fotografii, kterou si umístíte do pozadí. Další možné podklady můžete najít na www.fineart.sk. * Tuto postavu potom pozměňte do jiné pózy ­ např. kontrapost, sed, opřená o ruku, ležící na boku atd. * Ti zdatnější mohou navolit kostru a eventuálně vytvořit krátkou animaci pohybu. * V odevzdávárně si vytvořte složku se svým jménem a zde umístěte práci ve formátu modelovacího programu a tři náhledy v jpg. * Postavy můžete umístit do prostoru a nasvětlit, ale celkové kompozici a osvětlení se budeme věnovat až ke konci semestru, kde teprve své ,,boxmany" umístíte do jednoduchého prostředí a nasvětlíte * Na vytvoření máte 2 týdny Elena Halická, Na tréninku, 2006 Jiří Tolasz, Anatomie stylizované dámy, 2005 Matej Kvasňovský, Štúdia pohybu, 2006 ˇ Ti zkušenější z vás můžou využít i CAT studio či Character Studio, případně Animator's PoseTool * Při použití těchto nástrojů ale musíte vytvořit tři rozdílné boxmany ve třech rozdílných pózách Více informací o těchto nástrojích naleznete zde: * CAT (Character Animation Toolkit) ­ komerční program, možnost stažení demoverze po registraci http://www.catoolkit.com/home.asp * Animator's PoseTool ­ freewarový plugin http://www.simoworks.com/posetool/index.html * Character studio ­ součást 3ds Max 8 a vyšší, informace naleznete v manuálu Malou inspirace v pracích studentů z minulých let naleznete v galerii na stránkách předmětu http://www.fi.muni.cz/~lukasova/ Je pro vás také připravený jednoduchý návod s tipy a triky - https://is.muni.cz/auth/el/1433/test/s_zakazky/ode/015Lukasova/04_tut/boxman.html a využít můžete i tohoto tutoriálu http://www.3dscena.cz/art/3dscena/zefektivnejeme-v-3-DS-max.html.