IB001 Úvod do programování - Seminární skupina 25 a 26
-
IB001 Úvod do programování - Seminární skupina 25 a 26
-
Nyní studovatTýden 1
-
Nyní studovatTýden 2
-
Nyní studovatTýden 3
-
Nyní studovatTýden 4
-
Nyní studovatTýden 5
-
Nyní studovatTýden 6
-
Nyní studovatTýden 7
-
Nyní studovatTýden 8
-
Nyní studovat1. vnitrosemestrální písemka
-
Nyní studovatTýden 9
-
Nyní studovatTýden 10
-
Nyní studovatTýden 11
-
Nyní studovatTýden 12
-
•Zlomky - zdrojový kód
-
Desetinná čísla - zdrojový kód
-
Desetinná čísla - zdrojový kód (druhé řešení)
-
-
Nyní studovat2. zápočtový test
-
Kladná vs. záporná posloupnost - zdrojový kód
#include <stdio.h> #define N 10 int main(void) { int cisla[N] = {5, -21, 2, 8, -10, 2, 21, 14, 7, 6}; int kladne = 0, zaporne = 0; // o posloupnosti zatim nic nevime int *pointer = &cisla[0]; puts("Zadana posloupnost:"); for (unsigned short i = 0; i < N; i++) { printf("%d ", *(pointer+i)); } for (unsigned short i = 0; i < N; i++) { // pokud najdeme zaporne nebo kladne cislo pak si tuto skutecnost poznamename if (cisla[i] < 0) zaporne = 1; else kladne = 1; if(zaporne && kladne) break; // pokud jsou v posloupnosti jak zaporna tak kladna cisla, muzeme skoncit } if(kladne && !zaporne) printf("\n\nVsechna cisla jsou kladna.\n"); else if(!kladne && zaporne) printf("\n\nVsechna cisla jsou zaporna.\n"); else printf("\n\nV posloupnosti jsou jak kladna, tak zaporna cisla.\n"); return 0; }
-
IB001 Úvod do programování - Seminární skupina 25 a 26
-
Nyní studovatTýden 1
-
Nyní studovatTýden 2
-
Nyní studovatTýden 3
-
Nyní studovatTýden 4
-
Nyní studovatTýden 5
-
Nyní studovatTýden 6
-
Nyní studovatTýden 7
-
Nyní studovatTýden 8
-
Nyní studovat1. vnitrosemestrální písemka
-
Nyní studovatTýden 9
-
Nyní studovatTýden 10
-
Nyní studovatTýden 11
-
Nyní studovatTýden 12
-
•Zlomky - zdrojový kód
-
Desetinná čísla - zdrojový kód
-
Desetinná čísla - zdrojový kód (druhé řešení)
-
-
Nyní studovat2. zápočtový test
-