""" Domoci uloha c. 2 Napiste funkci pro simulaci zjednodusene verze hry "Clovece, nezlob se" pro jednoho hrace. Hra se hraje na hracim planu, jehoz delka je urcena prvnim argumentem funkce (pocetPoli). Pole jsou ocislovana od 1 do pocetPoli. Hrac zacina na 1. poli, ukolem je dostat se na posledni pole. V kazdem kole haze kostkou, v lichem kole sestistennou (muze padnout cislo 1 az 6), v sudem kole osmistennou (muze padnout cislo 1 az 8). Pokud hodi sestku, haze znova (klidne opakovane, dokud nehodi neco jineho nez 6) a tyto hody se scitaji. O vysledny soucet hrac popojde dopredu, ale pouze v pripade, ze by se tim neocitl mimo hraci plan. Hra konci v momente, kdy se hraci podari trefit presne na posledni hraci pole. Druhy parametr funkce (vypis) nabyva hodnoty True/False a urcuje, zda se maji vypisovat hlaseni o aktualnim kole, hodech a pozici. Navratovou hodnotou funkce je pocet kol. >>> hraClovece(20, True) kolo 1 | hod: 2 | pozice: 3 kolo 2 | hod: 6 5 | pozice: 14 kolo 3 | hod: 3 | pozice: 17 kolo 4 | hod: 8 | pozice: 17 kolo 5 | hod: 6 2 | pozice: 17 kolo 6 | hod: 5 | pozice: 17 kolo 7 | hod: 3 | pozice: 20 Hra dokoncena v kole 7. 7 Dale napiste funkci pro analyzu teto hry. Jejim vstupem bude velikost hraciho planu. Na zaklade dostatecne velkeho poctu pokusu (alespon 100) pak urci prumernou delku hry. >>> analyzaClovece(20) Prumerna delka hry: 10.431 >>> analyzaClovece(2) Prumerna delka hry: 6.769 >>> analyzaClovece(1) Prumerna delka hry: 0.0 """ def hraClovece(pocetPoli, vypis): pass def analyzaClovece(pocetPoli): pass """ Tipy: * Pokud budete psat vsechen kod do jedine funkce, snadno s v tom ztratite. Napiste si proto vhodne pomocne funkce a taky volte prilehava jmena (jak pro promennne, tak pro pomocne funkce). * Funkce pro analyzu hry muze (a mela by) vyuzivat funkce hraClovece() s parametrem vypis nastavenym na False. * Pokud si nejste uplne jisti, zacnete radsi jednodusim ukolem (napr. bez stridani kostek v lichem a sudem tahu, bez parametru pro vypis atp.) a az toto dokoncite, rozsirte vase reseni do plne podoby. """