PV100 - GRAFICKÝ DESIGN III Předmět PV100 je exkluzívním pokračováním předmětů Grafický design I a II. Cílem předmětu je: Vytvoření vizuálního stylu projektu Daruj Muni a Daruj Scale (grafický návrh webových stránek, grafický manuál vizuálního stylu, maskot projektu, propagační předměty a tiskoviny – placky, samolepky, malé kalendáře, pohlednice, potisk triček, darovací certifikát, aj., inzerce na web – animované bannery, krátká animace do kina Scala na základě adopce sedačky – cca 2-5min. a společenská hra s tématikou projektu Daruj Muni - např. tištěné pexeso, monopoly či webová interaktivní hra). V procesu jsou získány znalosti tvorby nejrůznějších tiskových či elektronických materiálů a znalosti předtiskové přípravy. Osnova práce: Do 26. 9.: Návrh vizuálního stylu Daruj Muni + Daruj Scale (claim: Myslím na Muni, Myslím na Scalu,...) Do 27. 9.: Prezentace na A4 na šířku pro tisk + prezentace na projektor (vlastní obhajoba práce) – aplikace vizuálního stylu na webové stránky – propagační předměty – placky (http://www.nightmare.cz/) – propagační předměty – samolepky připravené na formát A4: formáty samolepek: www.Rayfilm.cz – banner Daruj Scale Do poloviny listopadu: krátká animace do kina Scala na základě adopce sedačky Do 20. 12.: společenská hra s tématikou projektu Daruj Muni - tištěné pexeso, monopoly, či webová hra Shrnutí práce (na zápočet do konce zkouškového období musím vytvořit): 1. Grafický manuál vizuálního stylu Daruj Muni (součástí je podprojekt Daruj Scale) 2. Grafický návrh webových stránek Daruj Muni 3. Propagační předměty a maskot projektu 4. Inzerce na web (animovaný banner) 5. Jiné tiskoviny – darovací certifikát 6. Animace pro kino Scala (max. 5 minut) 7. Společenská hra s tématikou Daruj Muni (příklad:http://www.najbrt.cz/cs/prace/firemni-styl/agropol/2) Literatura  DIXON, Simon. Great graphics on a budget : creating cutting-edge work for less. Gloucester : Rockport Publishers, c2003. 191 s. ISBN 1564969487  Serialize : family faces and variety in graphic design. Gestalten Verlag, c2006. 207 s. ISBN 3899550978  The 38 Annual of the Best in British and International Design and Advertising. London : D&AD, c2000. 635 s. ISBN 1856692264  Graphis design annual 2001. New York : Graphis, c2000. 255 s. ISBN 1888001887  HELLER, Steven. Icons of graphic design. London: Thames and Hudson, c2001. 208 s. ISBN 0500510415  HARPER, Laurel. Provocative graphics :the power of the unexpected in graphic design. Gloucester: Rockport Publishers, 2001. 192 s. ISBN 1-56496-725-5.  MCALHONE, Beryl. A smile in the mind : witty thinking in graphic design. London: Phaidon Press Limited, c1998. 240 s. ISBN 0714838128  CULLEN, Cheryl Dangel. Then is now: sampling from the past for today’s graphics: a handbook for contemporary design. Gloucester: Rockport Publishers, c2001. 192 s. ISBN 1564967662  HARPER, Laurel. Provocative graphics : the power of the unexpected in graphic design. Gloucester : Rockport Publishers, c2001. 192 s. ISBN 1564967255  Restart :New systems in graphic design. London: Thames and Hudson, 2001. 175 s. ISBN 0-500-28297-8.  Digital lab: print & electronic design advertising. Crans-Près-Céligny : Rotovision c2001.156 s. ISBN 2880465575  Pentagram: the compendium. London: Phaidon Press Limited, c1993. 532 s. ISBN 0714834491  Swiss graphic design. Berlin : Gestalten Verlag, 2000. 224 s. ISBN 3931126366  Branding 5. New York : Graphis, 228 s. ISBN 9781932026207  Graphis Poster Annual 2007. New York : Graphis, 2007. 237 s. ISBN 1932026401  Area 2: 100 graphic designers, 10 curators, 10 design classics. London : Phaidon Press Limited, c2008. 444 s. ISBN 9780714848556  Neo japanesque design. Tokyo : Pie books, c2007. 216 s. ISBN 9784894446465  DORRIAN, Mike. One hundred at 360°: graphic design’s new global generation. London : Laurence King, c2007. 350 s. ISBN 9781856695268  Young graphic designers Americas. Köln: Daab, c2008. 379 s. ISBN 9783866540163  SHD Super holland design: new graphics. Barcelona : Actar, [2007]. 431 s. ISBN 9788496954199  MALAMED, Connie. Visual language for designers : principles for creating graphics that people understand. Beverly, Mass. : Rockport Publishers, c2009. 240 s. ISBN 9781592535156  Regular graphic design today. Berlin : Gestalten, c2009. 287 s. ISBN 9783899552539