PV255 – Vývoj digitálních her Co by měl obsahovat návrh hry ve stylu „One-page“ • Název hry • Rychlé shrnutí hry – max. pět řádků, které čtenáře navnadí a zároveň ho i uvede do "problematiky". ◦ Příklad z praxe: "Be the first to survive the vicious maze of the Future Factory taken over by mad robots. What is waiting for you? The thrill & delight of fast-paced action in 3D. Rich & demanding gameplay of random-generated levels. An elaborate weapon & upgrade system. Think of it as an action RPG meets a twin stick shooter with permadeath constantly breathing at your neck." • Unique Selling Points – v čem je hra specifická: ◦ Proč má hra vzniknout? ◦ Co přinese nového? ◦ Body, které jsou ojedinělé a vysvětlují proč se o hru budou hráči zajímat ◦ Řiďte se pravidlem: „Méně je někdy více“ (1-2 body) ◦ Příklad z praxe: "First rogue-like action shooter on your mobile!" • Key Features – klíčové vlastnosti, které hra má. Po přečtení by mělo být jasné o čem hra je. ◦ Příklad z praxe: ▪ Inspired by the legacy of Karel Capek’s work and dystopian future he imagined. ▪ Detailed 3D graphics with hand painted sketches and backgrounds. ▪ A highly dynamic action game with deep social and competitive elements. ▪ Every play-through is different thanks to generated environments and a satisfying difficulty curve. ▪ Dozens of AI patterns creating highly unpredictable and variable scenarios. ▪ A console experience on mobile devices with demanding difficulty. • Další užitečné informace: ◦ Cílova skupina – na jaký typ hráčů hra cílí ◦ Cílová platforma či platformy ◦ Technologie, na kterých hra vzniká (nejen Unity, ale např. i Photoshop, Blender, apod.) ◦ Popis pěti minut hraní hry (mělo by být jasné, jak se to hraje) ◦ Vizualizace – může to být nákres, skica, render, … mnohdy je jeden obrázek (např. vysvětlující specifickou herní mechaniku) lepší, než půl strany textu.