1. Vytvoříme uzavřenou, lineární křivku reprezentující "vnitřní" hranu oka: 2. Zkopírováním a zvětšením celé křivky, poté posunem jednotlivých bodů vytvoříme vnější křivku oka: 3. Vložíme objekt Loft NURBS a obě křivky umístíme jako jeho potomky. Vzniklá polygonální síť bude vypadat divně - jako na následujícím obrázku, ale to lehce opravíme v dalších krocích: 4. Nastavení vlastností objektu Loft NURBS: i. záložka Caps: start = none, End = none (nyní už se mesh nebude překrývat) ii. záložka Object: Mesh Subdivision U - nastavit na počet bodů křivky +1 (na ukázce má každá křivka 14 bodů, volím tedy hodnotu 15). Object: Mesh Subdivision V: 2 iii. lze odškrtnout volbu "Organic Form", ale při tomto nastavení by to nemělo hrát roli. iv. záložka Basic: lze zapnout volbu x-ray pro poloprůhledné zobrazení. Měli bychom dostat něco takovéhoto: Převedeme na editovatelný tvar: pravým tlačítkem klikneme na Loft NURBS, z nabídky vybereme příkaz Make Editable. Tím dostaneme pěkně tvarovanou polygonální síť, se kterou můžeme pracovat podobně jako v Maxu - můžeme pracovat s jednotlivými body, hranami, polygony, ... Hrany lze vytahovat (po jedné či hromadně) pomocí funkce "extrude" a vytvařet tak nové polygony.