Níže naleznete několik úkolů, které si můžete zkusit vyřešit jako trénink na písemku. Pokud chcete používat generování náhodných čísel pro plnění pole, podívejte se např. na program cv07_1_bubbleSort.c. 1. Vytvořte program, který od uživatele načte pole (uživatel na začátku zadá jeho velikost), poté pole seřadí, vypíše seřazené pole a teprve poté původní pořadí položek v poli. (Jedná se o to, abyste si vyzkoušeli zkopírovat pole - je třeba dělat to po jednotlivých "buňkách") 2. Vytvořte program, kterému uživatel zadná určitou mocninu (např. 10) a program poté naplní pole mocninami dvou od 2^0 pro 2^n }nap5. 2^10). Poté mocniny vypíše pozpátku. 3. Vytvoře program, který rozhodne, jestli jsou všechny prvky pole kladné, všechny záporné, nebo je pole smíšené. 4. Vytvořte program, který nalezne druhý (nebo obecně n-tý) největší prvek v poli. Zkuste program udělat tak, abyste pole nemuseli celé řadit (pro opravdu velká pole by to trvalo zbytečně dlouho). Při obecném řešení nechte uživatele, aby zadal, kolikátý největší nebo nejmenší prvek chce uživatel najít. Pohlídejte si, aby zadal platnou hodnotu. 5. Vytvořte program, který pro matici rozhodne, jestli je v tzv. horním trojúhelníkovém tvaru (tzn. jestli má všechny prvky pod diagonálou nulové) 6. Vytvořte program, který provede násobení dvou matic. Rozměry nechte zadat uživatele (samotné hodnoty můžete pro zjednodušení generovat náhodně). Ověřte, jestli je vůbec možné matice vynásobit (počet sloupců v první matici musí být stejný jako počet řádků v druhé). Poté matice vynásobte, návod naleznete třeba na wikipedii: https://cs.wikipedia.org/wiki/N%C3%A1soben%C3%AD_matic 7. Vytvořte program, který načte matici. Program ji bude interpretovat tak, že každý řádek je samostatný vektor. Pro každý z vektorů (řádků matice) spočítejte délku vektoru http://www.aristoteles.cz/matematika/analyticka_geometrie/vektor/velikost-vektoru-priklady.php - vzorej je stejný pro libovolný počet rozměrů Pro odmocninu můžete použít funkci sqrt z knihovny math.h