Expense Manager Úvod: Věčně nevíte, kam se poděla vaše výplata? Nemůžete na konci měsíce vyjít a přitom jste „zase tak moc“ neutráceli? Chystáte se na dovolenou, ale nejste milionáři? Pak potřebujete Expense manager. Evidujte vlastní i rodinné výdaje, zjistěte, za co nejvíc utrácíte, nebo si přehledně naplánujte, kolik můžete utratit. Zákazník: Jednotlivci a rodiny, kteří chtějí mít kontrolu nad svými příjmy/výdaji. Problém:  Klient má výplatu/kapesné a po měsíci netuší, za co všechno ji vlastně utratil  Klient se chystá na dovolenou a má vyhrazenou určitou částku, kterou si může dovolit utratit; chce vědět, kolik mu ještě zbývá (jestli si může dovolit jen další párek v rohlíku nebo i viržinko) Řešení: Expense manager poskytuje responsivní webové rozhraní (.NET MVC), kam může uživatel, po přihlášení (integrace s např. Googlem), vepisovat své výdaje. Důraz by měl být kladen na jednoduchost a rychlost zadávání. Aplikace také nabídne možnost vytvářet rozpočty a sledovat výdaje určitého – uživatelem definovaného – typu (typ uživatel volí při zadávání výdaje). Uživatel má možnost sdílet své výdaje s jinými uživateli. BONUS: Granularita sdílení a oprávnění, která mají ostatní uživatelé BONUS: Grafické zobrazení změny výdajů v čase. BONUS: Zadávání v různých měnách s automatickým přepočtem do hlavní měny (uživatelské nastavení) dle denního kurzu BONUS: Motivační achievementy (1.000 položek za měsíc, víc než 3.000 Kč ve výdajích daného typu, dovolená za polovinu plánu, …) nebo stanovení cílů a sledování jejich dodržování (utrácím moc za pivo → chci každý týden utratit o 20 Kč míň, než nebudu za pivo utrácet víc, než 5.000 Kč a pod). Technologie: ASP.NET MVC 5 EF 6/NoSQL Azure web site Existující produkty řešící podobné problémy:  https://toshl.com/  https://moneylover.me/  http://www.spendeeapp.com/ Customer feedback platform Úvod: Pro monoho obchodníků a manažerů je okamžitá zpětná vazba cenou komoditou, která šetří peníze. Zákanicky orientované firmy kladou důraz na to, aby žádná nespokojenost nezůstala nepovšimnuta. Přesně k tomuto účelu slouží customer feedback platform. Zákazník: Poskytovatelé on-line služeb, kterým záleží na spokojenosti uživatelů. Problém: Obchodník chce co nejrychleji navázat komunikaci s nespokojeným zákazníkem. Zákazník může být nespokojený z různých důvodů. Například, když něco ve službě neumí nastavit anebo služba nefunguje. V tomto případě chce obchodník získat maximální množství informací o uživatelově problému. Protože lidé zapomínají, obchodník chce ideálně navázat komunikaci ve chvíli, kdy má zákazník problém v živé paměti. Řešení: Customer feedback platform poskytuje jednoduché SDK nebo modul, který umožňuje programátorovi vložit na stránku jednoduché chatovací okno, do kterého může zákazník kdykoliv napsat svoje problémy/feedback. Obchodník je na nové zprávy upozorněn a může ihned navázat se zákazníkem komunikaci ve vlastním chatovém okně. Na DSK/modul si vyberte jeden z jazyků, které se používají při tvorbě webů (.NET, JavaScript, Java, PHP, …). Modul bude odesílat zprávy na .NET backend, který bude agregovat zprávy a poskytovat webovou aplikaci pro správu zpráv. Ve správcovské aplikaci bude moct obchodník odepisovat zákazníkovi, kterému se odpověď objeví v chatovém okně. BONUS: Zprávy se budou párovat s kontaktem o zákazníkovi. Obchodník bude schopný vyhledávat konverzace podle kontaktů a zobrazit si všechnu dosavadní konverzaci s kontaktem. BONUS: V případě nedostupnosti zákazníka (zavřel browser, neodpovídá) bude použitý alternativní komunikační kanál (e-mail, facebook, twitter, …) BONUS: Fulltextové vyhledávání v konverzaci. (Elasticsearch, MongoDB, Lucene.NET) Hlavne technologie: ASP.NET Web API 2 ASP.NET MVC 5 EF 6/NoSQL Azure web site Javascript/PHP/Java/.NET (klient SDK - chatovací okno) Existující produkty rešící podobné problémy:  https://www.intercom.io/  http://customer.io/  https://mixpanel.com/ Form as a service Úvod: Téměř každá webová aplikace získává od uživatelů data pomocí formulářů. Ne každá firma má ale prostředky na to, aby si napsala vlastní systém na sběr a správu dat získaných z formulářů nebo si koupila komerční řešení. Zákazník: Digitální agentury, které pracují na jednodušších projektech a chtějí je vypracovat rychle. Problém: Digitální agentury potřebují získat jednoduše data od zákazníka, kategorizovat a katalogizovat je. Nemají ale peníze na koupi komerčního CMS (které má typicky mnohem širší záběr), nemají experty na žádné open-source CMS a ani peníze na vývoj CMS vlastního. Mají jen pár vývojářů. Řešení: Cloudová aplikace na sběr dat z formulářů, která umožňuje vytvořit nový typ formuláře, vybudovat ze kterých informací (polí) se bude formulář skládat a zobrazit všechna data z již vyplněných formulářů. Nazobrazení formulářů budou programátoři digitálních agentur používat jednoduché SDK, které, na základě typu formáře získaného z cloudové aplikace, vykreslí formulář a po vyplnění ho odešle zpět cloudové aplikaci. Na SKD si vyberte jeden z jazyků, které se používají pří tvorbě webů (.NET, Javascript, Java, PHP, ...) BONUS: Fulltext vyhladávání v datech z formulářů. (ElasticSearch, MongoDB, Lucene.NET) Hlavne technologie: ASP.NET Web API 2 ASP.NET MVC 5 EF 6/NoSQL Azure web site Javascript/PHP/Java/.NET (klient SDK) Event planner Úvod: Potřebujete zorganizovat událost a každý účastník si klade jiné požadavky? Nestresujte se a vyzkoušejte nový Event planner. Zákazník: Člověk, který organizuje událost pro větší skupinu lidí. Problém: Organizátor události chce vybrat vhodný termín a místo tak, aby vyhovovalo co největší skupině lidí. Řešení: Organizátor události vytvoří v aplikaci novou událost. Během procesu vytváření bude moct zadat místa a časy, ve kterých se daná událost může konat. Na konci procesu dostane organizátor link, který poskytne ostatním účastníků. Účastník události klikne na link, který mu poskytnul organizátor. Na stránce může hlasovat za variantu, která mu vyhovuje. Zadávání lokali bude zjednodušené pomocí integrace s aplikací Forsquare (nebo jinou aplikací podobného charakteru) a při hlasování bude mít účastník možnost zobrazit si zvolenou lokalitu na mapě. Stránka události bude zobrazovat průběžné výsledky. Bonus: Organizátor může povolit anebo zakázat hlasujícím přidávat nové lokality / termíny. Bonus: Organizátor může specifikovat účastníky, přičemž každému účastníkovy vygeneruje uníkátní link. Bonus: Data budou uložená v NoSQL databázi. Hlavní technologie: ASP.NET MVC 5 EF 6 / NOSQL Azure web site Existující produkty rešící podobné problémy: http://doodle.com http://www.when2meet.com/ Issue tracking Úvod: Pracujete na projektu a organizace se vám začíná vymykat z rukou? Přestáváte mít přehled o tom, co je ještě třeba udělat? Nástroj na správu úloh Vám v tom udělá jasno. Zákazník: Malý tým pracující na něčem, co je možné rozdělit na malé, samostatné úlohy (např. vývoj software). Problém: Tým potřebuje mít přehled o stavu úkolů a jejich rozdělení mezi člený. Řešení: Členové týmu se mohou přihlásit do systému účtem třetí strany (např. Google account). Členové nevidí nic mimo jejich tým (ostatní týmy a jejich členy). Po přihlášení mohou zadávat úlohy, každá úloha má název, stav, popis a prostor pro komentáře. Členové týmu mohou úlohy přiřazovat sobě nebo ostatním členům týmu, upravovat a posouvat po worflow až eventuálně zavřít. U zavřené úlohy je vidět jakým způsobem byla vyřešena (done vs. won't fix). Kroky workflow je možné definovat a do jisté míry jim měnit pořadí (po "closed" už nic dalšího nemá smysl, před "TODO" také ne). Systém nabízí zobrazení úloh spolu s jejich přiřazenými řešiteli rozdělené podle aktuálního stavu na "tabuli". Úlohy je po "tabuli" možné přetahovat mezi kroky workflow. BONUS: Vyhledávání v úlohách např. ElasticSearch nebo Lucene.NET. BONUS: Úlohu je možné označit štítkem (tagy, labely). BONUS: Tým pracuje současně na více projektech. Každá úloha vzniká vrámci některého projektu. Úlohy je možné mezi projekty přesouvat. BONUS: Veškerá aktivita (změna stavu, popisu, přesuny mezi projekty) je zaznamenávána a je možné si ji zobrazit. BONUS: RSS feed vytvořených úloh. Technologie: ASP.NET Web API 2 ASP.NET MVC 5 / React EF 6/NoSQL Azure web site ElasticSearch/Lucene.NET Existující produkty rešící podobné problémy:  https://www.atlassian.com/software/jira