---------------------- -- Struktura složek -- ---------------------- - PV227 .. složka tohoto předmětu, použijte nejlépe disk H:\, NEUKLÁDEJTE na plochu - libs .. složka, ve které budeme mít knihovny, co budeme používat - GL - *gl*ew.h .. knihovna GLEW - freeglut*.h .. knihovna FreeGLUT - glm .. složka s knihovnou GLM - IL .. složka s knihovnou DevIL - AntTweakBar.h .. header knihovny AntTweakBar - AntTweakBar.lib, AntTweakBar.dll .. binárky knihovny AntTweakBar - DevIL.dll, DevIL.lib .. binárky knihovny DevIL - freeglut.dll, freeglut.lib .. binárky knihovny FreeGLUT - glew32s.lib .. binárky knihovny GLEW - readme.txt .. zdroje, kde lze knihovny najít - inlines .. složka s inline soubory, ve kterých jsou základní geometrie - *.inl - textures .. složka s texturami - *.jpg, *.png - Framework .. složka s frameworkem, ve kterém budeme pracovat - PV227.h, PV227_*.h, PV227_*.cpp - Cv1 .. složka s prvním cvičením - Cv1.sln .. solution Visual Studia - Cv1 .. další složka Cv1 - Cv1.vcxproj, Cv1.vcxproj.filters, Cv1.vcxproj.user - *.h, *.cpp .. zdrojové kódy C++ - Shaders .. složka se shadery - *.glsl .. zdrojové kódy shaderů - Repetition - ... podobně jako Cv1 - Cv2 - ... podobně jako Cv1 - Cv3 - ... podobně jako Cv1 - ... - structure.txt .. tento soubor