Človeče, nezlob se Nasimulujte hru Člověče, nezlob se. Hrací plán bude pro každého hráče na jednom řádku. Hráč začíná z pozice 'home' a vyhrává, když se dostane do pozice 'finish'. Naprogramujete funkci 'def pix(length, leg)': length - počet políček od home k finish (finish je políčko na pozici length) leg - maximální počet kol Hru hrají dva hráči Pat a Mat. V každém kole jim vygenerujte hod kostkou (číslo 1-6) a posuňte hráče o daný počet polí. Pravidla: Hráč se posunuje o hodnotu z kostky Pokud hodí 6, hází ještě jednou Když se jeden hráč posune na pozici, kde už je druhý, vyhodí ho (druhý hráč jde opět na pozici home) Jestli hráč hodí větší číslo než je vzdálenost do cíle, stojí na místě (musí hodit přesně) Hráč, který se dostane první do cíle, vyhrává Jestliže uplyne požadovaný počet kol (leg), hra končí remízou Váš program po každém kole vypíše: Kolik hodil každý hráč Aktuální pozici hráčů (zarovnané pod sebe) Příklad: pix(10, 6) leg 1 Mat: 5, Pat:3 Home . . . . M . . . . Finish Home . . P . . . . . . Finish leg 2 Mat: 2, Pat:5 Home . . . . . . M . . Finish Home . . . . . . . P . Finish leg 3 Mat: 1, Pat:6, 1 Home . . . . . . . M . Finish Home . . . . . . P . . Finish (P byl na 8. pozici vyhozen a jde od zacatku) leg 4 Mat: 1, Pat:2 M in Home . . . . . . . . . Finish Home . . . . . . . . P Finish (M -> 9,P taky na 9 => M vyhozen) leg 5 Mat: 6,2 Pat:1 Home . . . . . . . M . Finish Home . . . . . . . . . P in Finish (P z 9 na 10 je v cíli) P wins! Naprogramujte druhou funkci def pix_analyse(lenght, leg, count): length - počet políček mezi home a finish leg - maximální počet kol count - počet jednotlivých her Funkce bude opakovaně spouštět funkci pix (možná ji bude nutno upravit). Spustí ji count-krát, a následně vypíše statistiku výher: Počet výher Mata Počet výher Pata Počet remíz Na konci kódu spusťte funkci 20 políček, 12 kol => pix(20, 12) Své řešení vkládejte do odevzdávárny 05 Domácí úkol 2. TERMÍN: 16. 10. 2017 16:00 (před dalším cvičením). Opět za každý započatý den zpoždění -3 body.