Příprava na 13. cvičení Na třináctém cvičení budeme probírat Parallax occlusion mapping. Pro hladký průběh cvičení si zopakujte a připravte: • Zopakujte si normal mapping a displacement mapping z 9. cvičení. Parallax occlusion mapping je něco podobného. • Vyřešte následující matematický problém. Řešení budete implementovat do shaderů, a když si to připravíte doma, budete mít náskok. V rovině jsou dány dvě přímky A a B, každá z nich dvěma body: přímka A body [xO, AO] a [xl, AI], přímka B body [xO,BO] a [xl,Bl], viz ilustrace. Určete souřadnici y jejich průsečíku, znáte-li pouze AO, AI, BO a Bl. xO xl Projděte si projekt Cvl3 ve studijních materiálech. Zaměřte se zejména na: • Scéna obsahuje dvě otexturované kostky s normál mappingem a nějakými parametry, které se posílají z GUI do shaderů. Nic složitého. 1