Obsah obrázku text, hodiny Popis byl vytvořen automaticky Market Segmentation, Targeting, and Positioning © Leonard Walletzký Marketing framework Název prezentace v zápatí 2 Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky How do we evaluate? Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Marketing Metrics Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Example: How to increase profitability Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Example: Metrics 61328770460918.png The STP Process Target Market Advantages of Segmentation Levels of segmentation Requirements for Effective Segmentation Bases for customer segmaentation Bases for Segmenting Business Markets Segmenting International Markets Evaluating Market Segments (developing selection criteria) A. Undifferentiated Marketing B. Differentiated Marketing C. Concentrated Marketing Market Targeting Market Coverage Strategies Market Targeting Positioning for Competitive Advantage Market Positioning Strategy Market Positioning Strategy http://www.canberracollegeonline.com/wp-content/uploads/2015/08/position_research.png Marketing Positioning - Strategies Steps to Choosing and Implementing a Positioning Strategy Developing Competitive Differentiation Steps in Market Segmentation, Targeting and Positioning Summary