Výuka v době pandemie Tomáš Rebok Masarykova univerzita Prezenční a online výuka - 11.9.2021 - SitSem 20212 Vlastní zkušenosti z online výuky Výuka PV177/DataScience  max. 15 studentů  kombinace teoretické a praktické výuky ‒ praktická výuka formou studentských projektů • 3členné skupinky ‒ spolupráce s externím partnerem PA197 – Capture the Flag!  bezpečnostní týmová hra  specifické požadavky Prezenční a online výuka - 11.9.2021 - SitSem 20213 Vlastní zkušenosti z online výuky Co (více či méně) nefungovalo  přenos prezenční formy výuky do online podoby  (paradoxně) složitější setkávání studentských týmů při práci na společném projektu ‒ konzultace navíc komplikovány analogickými problémy partnera Prezenční a online výuka - 11.9.2021 - SitSem 20214 Vlastní zkušenosti z online výuky Co jsem zkoušel aplikovat?  méně frontální výuky, větší důraz na zaujetí a konzultaci témat ‒ dohledávání a poskytnutí tutoriálů, videí, … • a vlastní vývoj prakticky zaměřených úloh a nástrojů ‒ snaha motivovat, aby mohli studovat/procvičovat sami  snaha o posílení pozornosti/angažovanosti, častější interakce ‒ snaha o aktivní zpětnou vazbu, častější doptávání ‒ audience-response systémy?  kreslící tablet pro interaktivní diskuzi problémů ‒ skvělá věc   u praktických projektů však žádný významný posun  ‒ u některých aktivní zájem, jiní se „vezou“ ‒ při budoucích online výukách asi spíše individuální projekty Prezenční a online výuka - 11.9.2021 - SitSem 20215