Obsah obrázku text, hodiny Popis byl vytvořen automaticky Leonard Walletzký 2020 Service System Introduction to Service Science Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Service dominant logic Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Service dominant logic Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Basic Service Economy Paradigms Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Advanced SDL Paradigms Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Basic conclusions Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky and assumptions Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Why do we need the service modelling? Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky What features do we need to include? Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Service elements Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky One more element….. Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky The elements of service system Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Forms of ownership Forms of relationship Forms of responsibility Service system Provider Client Target Based on Paul P. Maglio, Savitha Srinivasan, Jeffrey T. Kreulen, and Jim Spohrer. 2006. Service systems, service scientists, SSME, and innovation. Commun. ACM 49, 7 (July 2006), 81–85. https://doi.org/10.1145/1139922.1139955 Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Client – Provider Relationship Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Client – Target connection Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Provider – Target Connection Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Value creation Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Value proposition Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Forms of ownership C is owner of T or C needs an added value on T C must use the target to get the value Forms of relationship value co-creation value proposition information sharing Forms of responsibility P is responsible for the actions with T P transforms target to bring the value Provider Client Target Value proposition Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Mentioning and Using Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Mention Forms of ownership C is owner of T or C needs an added value on T Forms of relationship value co-creation value proposition information sharing Forms of responsibility P is responsible for the actions with T Provider Client Target Mention - Use Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Mention Provider Client Target Mention - Use Client gets the value through usage of target (value in use) Provider plans the actions on target based on the communication with client Conclusion