% DvAiVWOUanf okuta" sfrflwj , iß Saw*, -pnýwt • o(ruK ko»v\uiřv\VaČiM"ho ^>rocíSiA * črtu*/ ovüv/wiV dlu 2Äpf^ s* m rc&rffl utó&yl obrazí^ 9 QPoMfa O ^&*>o\ou»C v\& misiou cl ckjt>\iá*a druVvC os obuj =^ arguing n-tocn-f -ftful^ —"> ov\*wová*« vjetá hnotv\^w\\ yro^rtufic^ ílového t, »i * i ní lueAACje vliv I/JJI/-* „woc" '-Ito -powr) ovlivnit • o v 11 vně w flirt* htj cic I itff í cKovoVu" ( pfltttoji*, pftstfdctMX) • -) jakou Icoiiu forgot* ; k^s. ^rwko pŕiei'n***" • ^rLW : ^oii+ta, yo\\\'\ck£ bwpanTl ivrfWkccři ^COV/AMf (T^RSUA^e) Ciki (it* od) ovarii dv**~ • "fenka \m\t yri&iědleovátáM a- v\ivtvrJ t Qc&fo si If* í*. • cxH L-teirtj' \Jido. L oi/lii/hífc*' č*oV€La- | lifl>(f • ^ f flüx, k-aifljfoöfeM^' áTii/ot, - - - • 2.KVZM.-7í-H" ^vřvoWjj (i^£Í€Wtu, i wronger, pfO^^W, Y • ^toa^pJovdiMT č'oi//t 4olí k.owÄ v/c v/fr« , jft sráaí\ • hofla+iu w~ komu ni kotce. u arguwcwtaciu •foulij — hraní Hd? d$m \w> dfetatéyj expe) na wi/*dows+, apel na \\á/>^> ' (Xf(^UTfíZv\\aôŕS "fiaulij - poverty/a i& uče lew yne&/čdčLuT opo^w^» /pubica o fpravnoó^ \\lY2iwC vr)\\Avč\hx) fa? object* m logickou ^to+noet arquvnevtä . däm n* rozum, - ^"ÍJ i* tyty/"' s* jk. fcitäný*" $ chybným • dfirúž h*i č moon, fmocsb aby 0(0hrká/y WOUL pravdivost • wanipuhtiwir obsah —> /^/^ c#s/z> manipulujíc*' fi/yhv obsahem • chybné* vjji/c&e** ^ -f^ulg , k+emf c^bnř í/jfi/DíujT • w-h?k ^ -fauljj i/jz förmT ŕfrU na oponek •faulu ^bodnout v\0i \iQt\ spol/cV\Ax> Äjjmu h) -to farní ? ^ fféw ^ ? . video na VT * • Vnnoho ttflzorr j ^'l^f 1/10 VijU*^ jxýmiL jflsiiřoftfwW" ~> jivwL ^>v0 USpč4\l! v^rfn/vam Wlfef loji f [da ^cl\o^ ^owžfj yfei/idcotáw Mt sofavyi^ čas =0 t %y yrtQĚděvwiri ml i^cd^V i( f t/a rote " ^ srru: " eíU. -> v^dnavaní —? snaha; o stoo^ víc dvute* ^amx*^