Neon Hero Tony Tieku/ Tee&Tee • Zaměření na hráče: Začátečníci s žádnými nebo menšími zkušenostmi s videohrami • Typ hráče: Dobrodruh, objevovatel • PlaGorma: PC/Mac • Žánr: RPG/MMORPG s combat systémem typu roguelike. • Předpokládané datum vydání: 2025 • Engine: Unity (I hate my skills xd) Se#ng: Magický svět plný tajemství a nebezpečí, kde magie hraje klíčovou roli. Hráči budou moci ovládat neonová kouzla, což je forma magie, která spojuje světlo a energii k vytváření různých účinků. Příběh: Hráč začíná jako mladý a nadějný kouzelník nebo kouzelnice, který objevuje své schopnos^ ovládat neonovou magii. Hra začíná ve chvíli, kdy se dozvíte o vzácném artefaktu zvaném "Prvorozený Neon", který má sílu ovládnout veškerou neonovou magii v tomto světě. Na cestě k jeho nalezení se hráč střetává s různými postavami, magickými stvořeními a řeší různé hádanky v tzv. věži, která je v tomto světě hlavní místo, kde hráč může nasbírat nejvíc bodů zkušenos^ a zlaťáků, díky kterým může zničit epická stvoření, aby odkryl tajemství tohoto magického světa a zastavil temné síly, které touží po Prvorozeném Neonu. Hratelnost: Hráči budou moci volit mezi různými druhy neonových kouzel, jako jsou blesky, ochranné bariéry, teleportace, léčení a mnoho dalších. Budou také moci vylepšovat své schopnos^ a kouzla, aby se stali silnějšími kouzelníky. Kromě toho budou moci sbírat různé artefakty, které jim poskytnou bonusy a speciální schopnos^. Tuto mechaniku mohou hráči použít pouze v zónách označené jako „bitevní zóna“ a ty zóny poté fungují na styl roguelike her. Výzvy: Během hry budou hráči muset čelit různým výzvám, včetně soubojů s mocnými nepřáteli, prozkoumávání nebezpečných dungeonů, řešení hádanek a rozhodování, které ovlivní příběh. Grafika: Grafika bude ve stylu pixelart“u“ jako například ve hře Stardew Valley, ale zároveň barevná, zdůrazňující neonové efekty magie. Prostředí budou různorodá, od zasněžených hor po rozkvetlé lesy a temné podzemní labyrinty. Cíl hry: Hlavním cílem hry je najít Prvorozený Neon a zachránit magický svět před zkázou. Hráči budou také moci ovládat svou vlastní cestu v příběhu a mít různé konce závislé na jejich rozhodnuich. Mul?player: Hráči budou moci spolupracovat v režimu koopera^vního mul^playeru, kde budou moci společně řešit hádanky, bojovat pro^ bossům a sdílet strategie pro využii neonové magie. ShrnuA herních mechanik: • Magické schopnos^ a kouzla: Hráči budou mít k dispozici širokou škálu neonových kouzel a schopnosi. Každé kouzlo bude mít unikátní účinek a může být vylepšováno. Kromě toho mohou hráči kombinovat různá kouzla, aby vytvořili mocné kombinace. • Vylepšování postavy: Hráči budou moci sbírat zkušenos^ a body dovednosi, které budou moci použít k vylepšení své postavy. To zahrnuje zvýšení síly kouzel, rychlos^, životního bodu, odolnos^ a dalších atributů. • Systém inventáře: Hráči budou moci sbírat různé artefakty, kouzelné předměty a zbraně, které jim pomohou v boji a řešení hádanek. Inventář bude mít omezenou kapacitu, takže hráči budou muset rozhodovat, co si vezmou s sebou. • Soubojový systém: Hráči budou muset čelit různým nepřátelům a bosům, kteří mají různé tak^ky a slabiny. Boje mohou být v reálném čase nebo tahové, v závislos^ na situaci. Hráči budou muset tak^cky využívat své kouzla a dovednos^, abych se stali úspěšnými. • Rozličná prostředí: Hra bude obsahovat různá prostředí, od lesů a hor po temné katakomby a magické zahrady. Každé prostředí bude vyžadovat jiný přístup a může obsahovat různé hádanky a tajemství. • Koopera^vní mul^player: V režimu koopera^vního mul^playeru budou hráči moci spolupracovat s ostatními hráči a sdílet své kouzelnické schopnos^. To umožní lepší řešení hádanek, koordinaci v boji a vzájemnou podporu. • Rozsáhlý příběhový systém: Hlavní příběh bude doplněn bohatými vedlejšími úkoly, interakcemi s postavami a rozhodnuimi, které ovlivní vývoj příběhu a konec hry. • Minihry a výzvy: Kromě hlavního příběhu budou hráči moci účastnit se různých miniher a výzev, které poskytnou odměny a odlehčí hratelnost.