PV174/02 - Organizace FFFI / Organization of FFFI
Organizátorské skupiny festivalu / Organizing groups of the festival
V rámci organizace festivalu jsou studenti rozdělení do organizačních skupin, které se orientujou na špecifickou oblast organizace. Rozdělení závisí od volby a schopnostech studenta a počet skupin ve kterých lze být aktivní není omezen.
ORGANIZACE
- kalkulace, zodpovědnost za dodržení rozpočtu, evidenci a vyúčtování
- objednávky
- aktivní správa databáze kontaktů, získání finančných partnerů, cen a grantů
- komunikace s partnery, evidence a zajištění slíbeného partnerství a spolu s PR mediálního partnerství
PUBLIC RELATIONS
- propagace festivalu
- správa sociálních sítí: FB, Instagram, Youtube kanál, web a blog Lemmy a FFFFFI
- příprava mediakitu FFFIMU a jeho šíření, copywriting článků
- zajištění mediálních partnerů akce, udržování kontaktů, výstupy formou článků
- kontaktování studentských i veřejných médií, zajištění reklamy a prezentace festivalu
- umístění akce v kulturních přehledech a kalendáři události
- zajištění záštity primátorky města Brna a děkana Fakulty informatiky
- komunikace se spřátelenými subjekty
WEB
- správa webu, aktualizace informací, archivace
- správa systémů festivalu (rezervační systém, hlasovací systém, KAFE)
VIZUÁL
- vizuální návrhy webu a identity festivalu
- design a tvorba marketingových materiálů
- realizace veškerých grafik na sociální sítě festivalu podle potřeb (spolupráce s PR)
VIDEO
- natočení upoutávky na přihlasování filmů
- natočení propagačních videí na sociální sítě festivalu podle potřeb (spolupráce s PR)
- postprodukce a příprava materiálů a filmů
TECHNIKA
- zajištění technické stránky festivalu, plány promítání
- kontrola lokací a funkčnosti jejich techniky
- zajištění veškerého technického zázemí promítaní festivalu
- rezervace místností
English
As part of the organization of the festival, students are divided into organizational groups that focus on a specific area of the organization. The division depends on the choice and abilities of the student, and the number of groups in which one can be active is not limited.
ORGANIZATION
- active management of the festival budget, calculations, responsibility for keeping the budget, records and invoicing
- orders
- maintenance and updates of the contact database, obtaining financial partners and prizes and grants
- communication with partners, registration and securing of the promised partnership and PR media partnership together
PUBLIC RELATIONS
- promotion of the festival
- management of social networks: FB, Instagram, Youtube channel, website and blog of Lemma and FFFFFI
- preparation of the FFFIMU media kit and its distribution, copywriting of articles
- securing media partners of the event, maintaining contacts, outputs in the form of articles
- contacting student and public media, ensuring advertising and presentation of the festival
- placement of the event in cultural overviews and the event calendar
- securing the auspice of the mayor of Brno and the dean of the Faculty of Informatics
- communication with friendly entities
WEB
- website management, information updates
- administration of festival systems (reservation system, voting system, CAFE)
VISUAL
- visual designs of the website and the identity of the festival
- creation of marketing materials
- realization of all graphics for the festival's social networks according to needs (cooperation with PR)
VIDEO
- filming a trailer for submitting a film
- making promotional videos for the festival's social networks as needed (cooperation with PR)
- post-production and preparation of material and film
Technology
- ensuring the technical side of the festival, screening plans
- control of the locations and their equipment
- provision of all the technical background for screening the festival
- room reservation
Následující