PV174/02 - Organizace FFFI / Organization of FFFI

Organizátorské skupiny festivalu / Organizing groups of the festival

V rámci organizace festivalu jsou studenti rozdělení do organizačních skupin, které se orientujou na špecifickou oblast organizace. Rozdělení závisí od volby a schopnostech studenta a počet skupin ve kterých lze být aktivní není omezen.

ORGANIZACE

  • kalkulace, zodpovědnost za dodržení rozpočtu, evidenci a vyúčtování
  • objednávky
  • aktivní správa databáze kontaktů, získání finančných partnerů, cen a grantů
  • komunikace s partnery, evidence a zajištění slíbeného partnerství a spolu s PR mediálního partnerství

PUBLIC RELATIONS

  • propagace festivalu
  • správa sociálních sítí: FB, Instagram, Youtube kanál, web a blog Lemmy a FFFFFI
  • příprava mediakitu FFFIMU a jeho šíření, copywriting článků
  • zajištění mediálních partnerů akce, udržování kontaktů, výstupy formou článků
  • kontaktování studentských i veřejných médií, zajištění reklamy a prezentace festivalu
  • umístění akce v kulturních přehledech a kalendáři události
  • zajištění záštity primátorky města Brna a děkana Fakulty informatiky
  • komunikace se spřátelenými subjekty

WEB

  • správa webu, aktualizace informací, archivace
  • správa systémů festivalu (rezervační systém, hlasovací systém, KAFE)  

VIZUÁL

  • vizuální návrhy webu a identity festivalu
  • design a tvorba marketingových materiálů
  • realizace veškerých grafik na sociální sítě festivalu podle potřeb (spolupráce s PR)

VIDEO

  • natočení upoutávky na přihlasování filmů
  • natočení propagačních videí na sociální sítě festivalu podle potřeb (spolupráce s PR)
  • postprodukce a příprava materiálů a filmů

TECHNIKA

  • zajištění technické stránky festivalu, plány promítání
  • kontrola lokací a funkčnosti jejich techniky
  • zajištění veškerého technického zázemí promítaní festivalu
  • rezervace místností



English

As part of the organization of the festival, students are divided into organizational groups that focus on a specific area of ​​the organization. The division depends on the choice and abilities of the student, and the number of groups in which one can be active is not limited.


ORGANIZATION

  • active management of the festival budget, calculations, responsibility for keeping the budget, records and invoicing
  • orders
  • maintenance and updates of the contact database, obtaining financial partners and prizes and grants
  • communication with partners, registration and securing of the promised partnership and PR media partnership together


PUBLIC RELATIONS

  • promotion of the festival
  • management of social networks: FB, Instagram, Youtube channel, website and blog of Lemma and FFFFFI
  • preparation of the FFFIMU media kit and its distribution, copywriting of articles
  • securing media partners of the event, maintaining contacts, outputs in the form of articles
  • contacting student and public media, ensuring advertising and presentation of the festival
  • placement of the event in cultural overviews and the event calendar
  • securing the auspice of the mayor of Brno and the dean of the Faculty of Informatics
  • communication with friendly entities

WEB

  • website management, information updates
  • administration of festival systems (reservation system, voting system, CAFE)  


​VISUAL

  • visual designs of the website and the identity of the festival
  • creation of marketing materials
  • realization of all graphics for the festival's social networks according to needs (cooperation with PR)


​VIDEO

  • filming a trailer for submitting a film
  • making promotional videos for the festival's social networks as needed (cooperation with PR)
  • post-production and preparation of material and film


Technology

  • ensuring the technical side of the festival, screening plans
  • control of the locations and their equipment
  • provision of all the technical background for screening the festival
  • room reservation

Následující