Obsah obrázku text, hodiny Popis byl vytvořen automaticky Introduction of service marketing Leonard Walletzký 2024 Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Content of the course Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Course evaluation Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Laboratory of service systems Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Motivation – why to learn marketing basic Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Contributions of Service Industries to Gross Domestic Product Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Overview: Why Services Matter Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Services are more important Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Tangibility Spectrum zei80938_0102 Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky What is marketing? Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky > > > The role of services in transactional marketing (Goods dominant logic) Supplier Producer Consumer (end user) Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Problems with Goods dominant logic Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky IHIP characteristics of the services Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Implications of Intangibility Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Implications of Heterogeneity Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Implications of Simultaneous Production and Consumption Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Implications of Perishability Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Comparing goods and services Goods Services Resulting Implications Tangible Intagible Services cannot be inventoried. Services cannot be easily patented. Services cannot be readily displayed or communicated. Pricing is difficult. Standardized Heterogenous Service delivery and customer satisfaction depend on employee and customer actions Service quality depends on many uncontrollable factors. There is no sure knowledge that the service delivered matches what was planned and promoted Production separate from consumption Simultaneous production and consumption Customers participate in and after the transaction. Customer affect each other. Employees affect the service outcome. Decentralization may be essential. Mass production is difficult. Nonperishable Perishable It is difficult to synchronize supply and demand with services. Services cannot be returned or resold. Obsah obrázku interiér, světlo Popis byl vytvořen automaticky Summary