items = [ # jmeno, popis, hodnota, vaha Item("zlato", "Volne polozeny kus zlata.", 100, 10), Item("prsten1", "Prsten s diamantem.", 50, 1), Item("prsten2", "Prsten bez diamantu.", 5, 1), Item("prsten3", "Zlaty prsten.", 20, 1), Item("prsten4", "Zelezny prsten.", 1, 1), Item("vaza", "Cenna anticka vaza.", 75, 20), Item("miska", "Zlata miska osazena drahokamy.", 120, 5), Item("truhla", "Mosazna truhla plna zlatych minci.", 300, 150), Item("mince", "Zlata mince.", 10, 2), Item("diamant", "Diamant velky jako krepelci vejce.", 200, 5), Item("smaragd", "Bezny smaragd.", 25, 5), Item("vec", "Nejaka vec. Zrejme cenna.", 120, 40), Item("predmet", "Zahadny predmet. Vypada draze.", 230, 82), ] superitem = Item("maska", "Faraonova maska. Velmi cenna.", 500, 50) weapons = [ # jmeno, popis, utok, obrana Weapon("sekera", "Obrovska oborucni sekera. Uneses ji?", 15, 1), Weapon("kopi", "Dvoumetrove kopi.", 6, 8), Weapon("mec", "Uplne normalni mec.", 8, 6), Weapon("r_mec", "Rezavy mec.", 6, 4), Weapon("palice", "Velka dubova palice.", 12, 2), Weapon("kus", "Samostril. Ucinny, ale obtizne se natahuje.", 20, 0), Weapon("sv_mec", "Svetelny mec. Kde se tady vzal?", 30, 15), ] monsters = [ # popis, utok, obrana, ostrazitost, zdravi Monster("mumie", 6, 0, 7, 55), Monster("mumie", 7, 0, 7, 50), Monster("odolna mumie", 6, 1, 7, 100), Monster("slaba mumie", 4, 0, 5, 50), Monster("slaba mumie", 4, 0, 5, 50), Monster("ostrazita mumie", 7, 0, 20, 50), Monster("pavouk", 5, 1, 10, 30), Monster("velky pavouk", 8, 2, 10, 50), Monster("velky zly pavouk", 10, 1, 15, 55), Monster("velky zly jedovaty pavouk", 12, 3, 10, 40), Monster("kobra", 20, 3, 18, 60), Monster("netopyr", 4, 4, 12, 40), Monster("stir", 14, 4, 11, 35), Monster("pisecny golem", 6, 6, 2, 200), ] pharaoh = Monster("faraon", 25, 5, 10, 100) exit = Room("Hura! Jsi venku z pyramidy a jsi nazivu.", True) start = Room("Jsi ve vchodu do pyramidy.") tomb = Room("Jsi ve slavne faraonove kobce.\n" + "Stena na zapade vypada, ze se da odsunout.") tomb.set_monster(pharaoh) tomb.add_item(superitem) trap = Room("Vchazis do mistnosti, kdyz tu slysis, jak pod tebou cvaklo propadlo.") snakes = Room("Padas do mistnosti plne hadu. Tim to pro tebe konci.", False) rooms = [ Room("Jsi v pyramide, chodby vedou na vychod a na jih."), Room("Jsi uprostred chodby, ktera vede zapadovychodnim smerem."), Room("Jsi v rohove mistnosti pyramidy. Chodby vedou na zapad a na jih."), Room("Jsi uprostred severojizni chodby. Stena na vychode vypada podezrele."), Room("Jsi uprostred severojizni chodby. Stena na zapade vypada uplne obycejne."), Room("Jsi v podlouhle mistnosti, ze ktere vede jedina chodba na sever.\n" + "Ve vzdalenem rohu mistnosti jsou schody nahoru."), Room("Jsi v pyramide, chodby vedou na sever, na jih a na vychod."), Room("Jsi v klikate chodbe, ze ktere se da pokracovat na sever a na vychod."), Room("Jsi v klikate chodbe, ze ktere se da pokracovat na sever a na zapad.\n" + "U steny chodby jsou schody nahoru."), Room("Jsi v obrovske mistnosti, severni stena je pokryta hieroglyfy.\n" + "Na jihu jsou dvoje dvere, v rohu mistnosti jsou schody nahoru."), Room("Jsi v druhem patre pyramidy, na severu jsou pootevrene dvere.\n" + "Chodba pokracuje na jih."), Room("Jsi v druhem patre pyramidy, na severu jsou pootevrene dvere.\n" + "Chodba pokracuje na jih."), Room("Jsi v rohove mistnosti v druhem patre pyramidy.\n" + "Chodby vedou na sever a na vychod. V rohu mistnosti jsou schody dolu."), Room("Jsi v rohove mistnosti v druhem patre pyramidy.\n" + "Chodby vedou na sever a na zapad. V rohu mistnosti jsou schody dolu."), Room("Jsi v nejvyssim patre pyramidy. Jedina chodba vede na jih.\n" + "Uprostred mistnosti jsou schody dolu."), Room("Jsi v nejvyssim patre pyramidy. Po prichodu za tebou zapadly dvere.\n" + "Uprostred mistnosti je skluzavka dolu. Je to zrejme jedina cesta ven."), ] start.add_direction("ven", exit) start.add_direction("dovnitr", rooms[6]) trap.add_direction("dolu", snakes) tomb.add_direction("zapad", rooms[3]) rooms[0].add_direction("vychod", rooms[1]) rooms[0].add_direction("jih", rooms[3]) rooms[1].add_direction("vychod", rooms[2]) rooms[1].add_direction("zapad", rooms[0]) rooms[2].add_direction("zapad", rooms[1]) rooms[2].add_direction("jih", rooms[4]) rooms[3].add_direction("sever", rooms[0]) rooms[3].add_direction("jih", rooms[5]) rooms[4].add_direction("sever", rooms[2]) rooms[4].add_direction("jih", rooms[6]) rooms[5].add_direction("sever", rooms[3]) rooms[5].add_direction("nahoru", rooms[12]) rooms[6].add_direction("sever", rooms[4]) rooms[6].add_direction("jih", rooms[8]) rooms[6].add_direction("vychod", start) rooms[7].add_direction("sever", trap) rooms[7].add_direction("vychod", rooms[8]) rooms[8].add_direction("sever", rooms[6]) rooms[8].add_direction("zapad", rooms[7]) rooms[8].add_direction("nahoru", rooms[13]) rooms[9].add_direction("jihovychod", rooms[10]) rooms[9].add_direction("jihozapad", rooms[11]) rooms[9].add_direction("nahoru", rooms[14]) rooms[10].add_direction("sever", rooms[9]) rooms[10].add_direction("jih", rooms[12]) rooms[11].add_direction("sever", rooms[9]) rooms[11].add_direction("jih", rooms[13]) rooms[12].add_direction("sever", rooms[10]) rooms[12].add_direction("vychod", rooms[13]) rooms[12].add_direction("dolu", rooms[5]) rooms[13].add_direction("sever", rooms[11]) rooms[13].add_direction("zapad", rooms[12]) rooms[13].add_direction("dolu", rooms[8]) rooms[14].add_direction("jih", rooms[15]) rooms[14].add_direction("dolu", rooms[9]) rooms[15].add_direction("dolu", tomb) # pro spusteni hry: # randomize(rooms, monsters, items, weapons) # play(start)