Analýza interních faktorů sportovní organizace o Funkce a činnost sportovní organizace - pro sportovce - pro trenéry - pro řízení sport. organizace - pro ostatní o Personální zabezpečení sport.organizace - pracovníci sportovního úseku - pracovníci technického úseku - pracovníci ekonomického úseku - pracovníci marketingového úseku - volení funkcionáři o Členové sportovní organizace - vývoj členské základny sportovní organizace v posledních 3 letech - jednotlivé skupiny členské základny - předpoklady rozvoje o Oddíly - jejich počet - úroveň jejich činnosti - hlavní problémy o Sportovní zařízení - stávající počet - je-li počet dostatečný i pro budoucí činnost - kvalita o Určování cen - má sportovní organizace odpovídajícím způsobem oceněny své produkty - dostávají členové za vynaložené finanční prostředky odpovídající služby - porovnání cen s cenami konkurence sport. organizace o Propagace - jsou užívané formy propagace pro cílové skupiny efektivní - známost sportovní organizace na veřejnosti (celorepublikově nebo regionálně) o Komunikace - účinnost komunikace se členy - komunikace s veřejností - komunikace se sponzory - komunikace s ostatními sportovními organizacemi - komunikace se státními orgány a organizacemi - zájem sponzorů o Finance - je ve sportovní organizaci dostatek finančních zdrojů - jakým způsobem získává sportovní organizace finanční prostředky - další možnosti získávání finančních prostředků - možnost snížení nákladů - bude se měnit rozdělování finančních zdrojů vůči provozovaným činnostem