SEMINÁRNÍ PRÁCE Z PŘEDMĚTU MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU ZVÝŠENÍ ATRAKTIVNOSTI VYBRANÉ DESTINACE Z POHLEDU CESTOVNÍHO RUCHU 1) Geograficky specifikujte zvolenou destinaci. 2) Proveďte analýzu zvolené destinace (mikroregionu, turistické oblasti či krajského města) na základě struktury činitelů ovlivňujících rozvoj a rozmístění cestovního ruchu. Následně sestavte SWOT analýzu. 3) Na základě provedené analýzy vyberte určitý produkt cestovního ruchu, případně zajímavou atraktivitu vhodnou pro rozvoj cestovního ruchu v destinaci a vytvořte marketingový plán (z pozice místního zastupitelstva či vlastníka vybraného objektu). Definice cílů, určení tržních segmentů (jeden konkrétní segment dle segmentačních kriterií), tvorba kompletního marketingového mixu s důrazem na propagační a komunikační mix. Produkt může již existovat, pak jej vylepšíte, nebo lze vytvořit produkt nový. 4) Cílem je sestavit konkrétní návrhy, ne obecné řeči typu: zlepšení kvality služeb, infrastruktury, ale jak zlepšit, co udělat, apod. 5) Uvést zdroje čerpání dat dle citační normy. Rozsah: 15 až 20 stránek, skupinky po 5 osobách. Termín odevzdání a prezentace projektu v ppt: 10.5.2011 Za podobné práce body dolů stejně jako za pozdní odevzdání.