Seminář (datum) Téma prezentace Jméno studenta Jméno studenta č.2 ( 6.3.) Nejčastější novodobí autoři,kteří se zabývají tématem „hry“ (a jejich díla), dělení her Nevrlý Aktivizační metody ve výuce (učení hrou) Martínková č.3 ( 20.3.) Teambuilding Válová Kyszková Úloha hry ve vývoji jedince Bodeček č.4 ( 3.4.) Zážitková pedagogika Niebauerová Kučerová Neklid a agresivita Thiel č.5 ( 17.4.) Psychomotorické hry Ducár Pýchová Hračka jako prostředek osobnostního rozvoje Harminc Kováříková č.6 ( 24.4.) Pohybové hry jako zábavný prostředek rozvoje dovedností Němec Osička Fyziologický účinek pohybové hry Jetmar SEMINÁRNÍ SKUPINA Č.2 Seminář (datum) Téma her Jméno studenta Jméno studenta č.2 ( 6.3.) Iniciativní hry- seznamovací Kučerová Aktivizační a edukativní hry č.3 (20.3.) Hry zaměřené na rozvoj spolupráce Niebauerová Pýchová Skupinové hry Válová Kyszková č.4 ( 3.4.) Hry zaměřené na rozvoj emocí a komunikace Harminc Kováříková Hry pro zvládání agresivity a neklidu Ducár č.5 ( 17.4.) Hry pro posílení psychické odolnosti Jetmar Bodeček Didaktické hry Němec Osička č.6 ( 24.4.) Hry pro rozvoj zdravé osobnosti Thiel Kreativně-kooperační pohybové hry Nevrlý