20. 2. 2015 · Studenti mají téma · Vytváří projekt, max. délka 3 strany, což značí 1 nebo 2 nebo 3 strany · Rešerše (včetně inspirace při hledání tématu) o Zdroje: archív závěrečných prací na MU, https://is.muni.cz/auth/thesis/ o Google Scholar, http://scholar.google.cz/ o Discovery.muni.cz (minimálně 5 zahraničních zdrojů-Slovensko není zahraničí, všechny maximálně 5 let staré, tzn. rok vydání 2010-2015) o Citační norma APA § Pokyny pro vypracování závěrečné práce, https://is.muni.cz/auth/do/fsps/studijni/info-stud/SZZ/pokyny_ZP_13-5-2013.pdf § Metodika tvorby citací http://is.muni.cz/do/rect/el/estud/prif/ps11/metodika/web/ebook_citace_2011.html § Nebo přímo v discovery.muni.cz § Nebo knihovnický systém aleph.muni.cz · Stanovení výzkumného problému/cíl a výzkumné otázky (VO) o Problém - stručný popis předmětné oblasti o VO – Jak se na kondiční přípravě policistů podílí silový trénink § Nesmí se dát odpovědět ano/ne · Postup, jak zodpovíte VO a cíl práce o Vymezení studie o Výběr objektů/subjektů zkoumání a jejich vlastnosti (věk, vzdělávín, pohlaví, zkušenosti…) o Způsob získávání dat (baterie motorických testů, dotazníky nejlépe standardizované, v horším příadě vymyslíte svůj dotazník, jenutné provést pilotáž) o Způsob analýzy dat – základní statistické charakteristiky, četnosti, procenta, grafy o Slabé stránky celé studie bk2477/1 Do 23. 4. 2015 vložit do Odevzdávárny rešerši, výzkumný problém, výzkumnou otázku bk2477/2 Do 23. 4. 2015 vložit do Odevzdávárny rešerši, výzkumný problém, výzkumnou otázku Tohle celé je projekt závěrečné práce – studenti vkládají do Odevzdávárny předmětu bk2477 Metodologie a statistika I. Neposílají ho na email. Rešerše 1 Silový trénink v kondiční přípravě policistů Téma silové přípravy je v odborné literatuře velmi často zmiňováno. U cílové skupiny policistů se tématem nejvíce zabývá Conceição, M., Cadore, E. L., González-Izal, M., Izquierdo, M., Liedtke, G. V., Wilhelm, E. N., & ... Kruel, L. M. (2014), kde na mnoha případedových studiích ukazuje silné a slabé stránky kondiční přípravy. Zmiňuje se zejména o nepostradetelnosti silové příparvě v profesním životě polictsů. V opozic k tomuto názor je publikace Granacher, U., Schellbach, J., Klein, K., Prieske, O., Baeyens, J., & Muehlbauer, T. (2014), která akcentuje spíše technickou přípravu policistů před přípravou silovou. Nicméně shodné prvky nacházíéme v příspěcvku Hall, E. A., Frank, J., & Docherty, C. L. (2015), kde autiři nezzanmaenávají rozpor mezio jednotlivý faktorxy. · Conceição, M., Cadore, E. L., González-Izal, M., Izquierdo, M., Liedtke, G. V., Wilhelm, E. N., & ... Kruel, L. M. (2014). Strength Training Prior to Endurance Exercise: Impact on the Neuromuscular System, Endurance Performance and Cardiorespiratory Responses. Journal Of Human Kinetics, 44171-181. · Granacher, U., Schellbach, J., Klein, K., Prieske, O., Baeyens, J., & Muehlbauer, T. (2014). Effects of core strength training using stable versus unstable surfaces on physical fitness in adolescents: a randomized controlled trial. BMC Sports Science, Medicine & Rehabilitation, 6(1), 1-24. · Hall, E. A., Frank, J., & Docherty, C. L. (2015). The Effectiveness of Strength Training Protocols on Strength Development in Participants With Chronic Ankle Instability: A Critically Appraised Topic. International Journal Of Athletic Therapy & Training, 20(1), 13-17. · Allegretti João, G., Lopes Evangelista, A., Gomes, J. H., Charro, M. A., Bocalini, D., Cardozo, D., & ... Figueira Junior, A. (2014). Effect of 16 Weeks of Periodized Resistance Training on Strength Gains of Powerlifting Athletes. Journal Of Exercise Physiology Online, 17(3), 102-109. · Balsalobre-Fernández, C., Tejero-González, C. M., & del Campo-Vecino, J. (2015). Seasonal Strength Performance and Its Relationship with Training Load on Elite Runners. Journal Of Sports Science & Medicine, 14(1), 9-15. Rešerše 2 Reklama ve sportu Reklama ve sportu je fenomén, kterého se všímajá mnohé odborné studie. Souhrnný pohled na reklamu ve sportu přináší kniha Matiašová, K. (2004). Zde popisuje pozitivní dopad na financování sportu. Podobnou studie, avšak zaměřenou na NHL přináší Muratović, A., Bjelica, D., & Popović, S. (2014), který konstatuje, že finance y reklamy tvoří až 60% rozpočtu klubů NHL. Velsmi skeptickz se k reklamvě v kontextu etikz staví studie Rösch, J. (2014), kde řsice konstatuje, že „peníze nesmrdí“, ale že to je celospoelčensky závadný problém. · Matiašová, K. (2004). Reklama a sport. [rukopis]. 2004. · Muratović, A., Bjelica, D., & Popović, S. (2014). EXAMINING BELIEFS AND ATTITUDES TOWARD ADVERTISING THROUGH SPORT AMONG MONTENEGRIN CONSUMERS. / ANALIZA UVERENJA I STAVOVA POTROŠAČA U CRNOJ GORI PREMA REKLAMIRANJU KROZ SPORT. Facta Universitatis: Series Physical Education & Sport, 12(2), 95-104. · Rösch, J. (2014). More Surf, Less Bias: The Influence of Advertising in Two-Sided Sport Markets. International Journal Of Sport Finance, 9(4), 331-345. · Levin, A., Cobbs, J., Beasley, F., & Manolis, C. (2013). Ad Nauseam? Sports Fans5 Acceptance of Commercial Messages During Televised Sporting Events. Sport Marketing Quarterly, 22(4), 193-202. · Ellert, G., Schafmeister, G., Mueller, F., Dallwig, S., & Phelan, S. (2014). The influence of alcohol on advertising perception and recall during a sports viewing experience. European Sport Management Quarterly, 14(2), 153-170.