Zhodnocení vybrané sportovní akce (SA) 1) Výběr SA (2 – 3 studenti; min. dvoudenní; účast jako soutěžící – sportovec, divák – fanoušek, pořadatel, atd.) 2) Základní údaje o SA (název, obsah – disciplíny, místo a termín konání) 3) Formy a úroveň propagace (např. reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, direct mail), včasnost, úplnost a srozumitelnost informací 4) Dopravní dostupnost (možnosti přístupu, parkování apod.), doprava v místě (v rámci sportoviště či z ubytovacího zařízení) 5) Možnosti a úroveň ubytování (vzdálenost od sportoviště, druh a cenové možnosti) 6) Možnosti a úroveň stravování (ubytovací zařízení, sportoviště, jinde) 7) Organizační zajištění · harmonogram a jeho dodržení · prostoje a zpoždění · pořadatelská služba · dodavatelé služeb · sponzoři · volba sportoviště (z hlediska sportovních výkonů, zázemí pro sportovce, kapacita pro diváky) 8) Analýza rizik (identifikace případných rizik a možnosti jejich eliminace nebo snížení; použít kontrolovatelné a nekontrolovatelné vlivy) 9) Dopad SA na cestovní ruch a turistickou destinaci; možnosti spolupráce s organizacemi činnými v cestovním ruchu (poskytovatelé služeb, samospráva, instituce CR) 10) SWOT analýza a komentář 11) Kvantifikace kvality SA – metoda součtu vážených faktorů a) vymezení hodnotících kritérií a přiřazení vah podle jejich důležitosti (součet 100) b) ohodnocení jednotlivých kritérií pro SA (1 – nejhorší, 10 – nejlepší) c) výpočet – součet násobků váhy a bodového hodnocení 12) Návrhy a doporučení na zvýšení úrovně příští SA