Reklamační protokol REKLAMAČNÍ ČÁST: (vyplní zákazník) Firma/jméno a adresa kupujícího: IČ: (a DIČ) Zpáteční adresa pro zaslání zboží: (Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!) Kontaktní osoba: Telefon/fax: Mobil: E-mail: Poznámky: Reklamované zboží: Datum nákupu: (Datum vystavení faktury) Číslo faktury: Výrobní číslo zboží: Podrobný popis závady: * *) Co nejpodrobněji specifikujte závadu, kdy se vyskytuje, v jakém zařízení a za jakých okolností se při používání vyskytuje. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení. Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek: 1. Při uplatňování záruční opravy (výměny) je nedílnou součástí tohoto reklamačního protokolu kopie faktury, případně dodací list vystavený při prodeji uvedeného zboží. 2. Zboží bude předáno dodavateli k reklamačnímu řízení kompletní s veškerým příslušenstvím a v původním obalu (zákazník zodpovídá za tento obal), na náklady zákazníka. 3. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno zákazníkem. Pokusy zákazníka o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci! 4. Dodavatel se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch zákazníka v co nejkratším termínu, nejpozději do 40 dnů od přijetí bude zboží připraveno k odběru u dodavatele. Pokud zákazník předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si dodavatel právo prodloužit tuto dobu. 5. Reklamující bere na vědomí a souhlasí s tím, že mu mohou být účtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací Podepsáním tohoto reklamačního protokolu kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami, a že s nimi v plném rozsahu souhlasí. Datum: __________________ Podpis kupujícího: _______________________________________ SERVISNÍ ČÁST: (vyplní prodávající) Vyjádření prodejce, technika: Datum: __________________ Podpis prodejce: _________________________________________