Marketing sportu (bp2447) Michal Jilka Požadavky na splnění předmětu •Účast na seminářích – 1 možná absence •Seminární práce - SWOT analýza vybraného fotbalového klubu z JMK •Ve dvojicích •Libovolná úroveň (4. třída – 1. liga) •Rozbor marketingového mixu 7P daného klubu •SWOT analýza a vypracování strategie • •Zkouška 19.2.2018 Michal Jilka - Marketing sportu (bp2447) 2 Požadavky na seminární práci •Výběr fotbalového klubu na JM – http://bit.ly/2EXbf6E •Vypracování marketingového mixu 7P •Produkt, Cena, Propagace, Místo, Lidé, Materiálové prostředí, Procesy •Na základě rozboru marketingového mixu zpracování SWOT analýzy, jejímž výsledkem bude doporučení jednotlivých marketingových strategií •Odevzdání kvalitativního výzkumu (rozhovoru) a seminární práce do odevzdávárny •Identifikace bariér bránící zapojení dětí do fotbalu •Prezentace na semináři 19.2.2018 Michal Jilka - Marketing sportu (bp2447) 3 Náplň seminářů Datum Náplň 19.2. Úvod do předmětu, sdělení požadavků ke splnění předmětu 26.2. Marketingový mix 5.3. Marketingový mix 12.3. SWOT analýza 19.3. SWOT analýza 26.3. Příprava kvalitativního výzkumu 9.4. Výzkum a zpracování prací 16.4. Výzkum a zpracování prací 23.4. Výzkum a zpracování prací 30.4. Prezentace seminárních prací 7.5. Prezentace seminárních prací 14.5. Prezentace seminárních prací 19.2.2018 Michal Jilka - Marketing sportu (bp2447) 4 Teď něco o vás… :-)