§Kvalitativní §Hledá motivy, příčiny, postoje,… §Zpravidla hledá odpověď na otázku PROČ..? §Menší skupiny respondentů/jednotlivci §Zjistit asociace, které dané téma ve skupině vyvolává §Např. skupinová diskuse, hloubkové rozhovory, expertní rozhovory, … §Je třeba je uspořádat, analyzovat a najít v nich relevantní informace § §Kvantitativní §Zjišťuje názor, chování, způsoby,… §Snaží se zobecňovat §Např. dotazníky, měření, záznam,… §Výzkum vs. Anketa …co jsme sbírali na HCOT? §Úvod §Marketingový cíl / výzkumný cíl §Metodika §Výsledky §Závěry a doporučení §Manažerské shrnutí (převážně u kvali) §Elektornická §Tištěná §Ostatní (kino, venkovní reklama,…) § §Tradiční (offline) §Nová / Digitální (online) § §Komerční média §Veřejnoprávní média §Reach = zásah (počet / podíl unikátních diváků/ posluchačů/ čtenářů, kteří alespoň 1x za určené období využili médium) §Share = podíl na trhu §Rating = sledovanost § § §Problémy §Měření médií §Poslechovost rádií §Čtenost tisku §NetMonitoring = výzkum návštěvnosti českého internetu §TV-metrový projekt = sledovanost TV § §Mediální výzkum §Dotazovaní respondentů §Snaží se zobecnit kvantitativní data §Zkoumá společnost, skupiny, popř. instituce §Získává poznání o životě a životním stylu §Zabývá se kulturním a sociálním prostředím jedince § § §Můžeme využít k segmentaci pro výzkum