Kultura projevu a akademické psaní 11 Informace o nastavení podmínek pro ukončení předmětu Struktura •Soutěž „Ocenění za věrnost“ (uzavře se k 8. 5.; vyhlášení na přednášce 11. 5.) •Obsah předmětu – shrnutí cílů •Kultura projevu – e-learning (https://www.fsps.muni.cz/impact/kultura-projevu-a-komunikace/?HighlightString=%C5%A1t%C4%9Bpan%C3% ADk •Zakončení předmětu – popis a vysvětlení (ukázka složek v IS – učební materiály a odevzdávárny) •Úkol k akademickému textu – ukázka •Písemný test – kontext hodnocení a ukázka přístupu •Diskuse k ukončení předmětu •Doplnění a upřesnění některých informací s ohledem na test •Diskuse •Závěr • Kontext písemného testu •Souhrn všech požadavků na ukončení předmětu (ukázka souboru) •Struktura hodnocení •Termíny: 16.-18. 5. vždy od 9:00 (do 17:00) •Čistý čas 12 minut, 15 otázek, právě jedna správná. •Za chybu se neodečítá, za správnou odpověď je 1 bod. •Minimální počet pro úspěšné absolvování testu je 8 bodů. •Je možno vracet se k nevyplněným odpovědím (spíše nedoporučuji – působí zmatek). •V případě 7 a méně bodů, je možno automaticky v e vypsané době absolvovat opravný pokus. •Standardní počet: maximálně 2 opravné pokusy. Cvičná ukázka testu •V oblasti mezilidské komunikace se různými formami dotyků zabývá •kazuistika •polemika •plastika •fyzika • •Právě jedna správná odpověď • (zde není správně žádná, protože jde o ukázku struktury, nikoli nápovědu k obsahu) •12 minut čistého času od zahájení řešení po odeslání •8 hodin časového pásma na zkoušku (v tuto dobu je test dostupný) •Ukázka přístupu v IS Diskuse Doplnění některých témat pro lepší zvládnutí testu Databáze (multioborové databáze, které jsou zaměřené na sběr bibliografických údajů z vybraných vědeckých textů) •Web of Science –Web of Science Core Collection –Scopus – –ERIH –EBSCO –mnohé další –ukázka Citační normy •O co se jedná? •K čemu slouží? • •ČSN ISO 690 •APA 6th Edition •Další –MLA –Ukázka – –Citace •přímá, parafráze, obecně známá informace atd. Argumentace •Argumentační klamy –(ad hominem, ad populum, falešné dilema atd.). –Pochopení podstaty klamu • •Zásady korektní argumentace • •Pozn. Tato lekce se primárně týká rekapitulace podmínek pro ukončení předmětu a přináší i jisté obecné informace, proto zde nejsou explicitně uvedeny použité zdroje. •Závěrečná diskuse