Výživové programování

Týden 12 - Výživa v nemoci II

3. průběžný test

V čase semináře vstupte do odpovědníku a zodpovězte 10 otázek ABCD v čase 10 minut:

Návaznost na seminář 11

Behaviorální změny ve výživě a pohybové aktivitě

Vzpomínejte na poznatky z přednášky Nuno Couto z Rio Maior na téma behaviorálních změn ve výživě a pohybové aktivitě. Co Vás zaujalo a jaký je správný postup v komunikaci s klientem?

Pokračování v semináři 12




Domácí práce pro Týden 12 - Výživa v nemoci II

Úkol 1

Věnujte čas průchodu zkouškových okruhů a připravte si případné dotazy na poslední seminář ve 13. týdnu.

Tématické okruhy k ústní zkoušce
Seznam zkouškových okruhů k ústní zkoušce.

Úkol 2

Zkontrolujte si, že splňujete veškeré podmínky pro průchod semestrem a připuštění ke zkoušce (docházka, domácí projekty, semestrální projekt).

Týden 1 - Prezentace - Úvod do předmětu a problematiky výživového programování
Prezentace obsahuje důležité organizační pokyny, informace o náplni a ukončení předmětu a úvod do problematiky výživového programování.
Úkol 3

Věnujte pozornost přípravě skupinového semestrálního mikroprojektu - výživa a pohybová aktivita v prevenci nemoci formou krátkého výstupu (prezentace max. 10 min) na posledním semináři (13. týden).

Úkol 4

Dokončete ve stanoveném termínu vzájemné hodnocení. Poskytnete tak zpětnou vazbu svým kolegům a přiučíte se něco o jejich přístupu k hodnocení sportovce.

Semestrální projekt - Vzájemné hodnocení

Závěrem semestrálního projektu je vzájemné hodnocení, které vám dává prostor podívat se na práci a přístup dvou kolegů/kolegyň. Cenné mohou být zejména postoje, metody hodnocení a realizace celkové zhodnocení, které zaujali. Druhou neméně důležitou rovinou této aktivity je poskytnutí zpětné vazby. Ta může poskytnout cenné a nezávislé informace o utvrzení svých postojů nebo motivaci k posunu a vývoji jiným, lepším směrem.

Vzájemné hodnocení

Odkaz na hodnocené práce a celou aplikaci Vzájemné hodnocení byste měli obdržet e-mailem. Pokud se tak nestalo, prosím, kontaktujte vyučujícího předmětu.

Semestrální mikroprojekt - Výživa v prevenci a nemoci

Věnujte pozornost přípravě skupinového semestrálního mikroprojektu - výživa a pohybová aktivita v prevenci nemoci dle pokynů níže. Výstupem je krátká prezentacena vybrané téma ve 13. týdnu semestru.

Zadání mikroprojektu
Informace k tvorbě semestrálního mikroporjektu s výslednou prezentací. Cílem bude se blíže zaměřit na oblast výživy v prevenci a nemoci.

Zdroj textu:
  1. Kasper, H., & Burghardt, W. (2015). Výživa v medicíně a dietetika. Grada.
  2. Williams, M. H., Anderson, D. E., & Rawson, E. S. (2013). Nutrition for health, fitness & sport. McGraw-Hill.
  3. Klimešová, I., & Stelzer, J. (2013). Fyziologie výživy (1. vyd.). Univerzita Palackého v Olomouci.