Brickwork-HD-R1a.jpg Brickwork-HD-R1a.jpg ERGOTERAPIE U DĚTÍ •SOUSTŘEDÍ SE NA POMOC DĚTEM S ROZVOJEM JEJICH MOTORICKÝCH, KOGNITIVNÍCH A SOCIÁLNÍCH DOVEDNOSTÍ. •MŮŽE POMOCI DĚTEM, KTERÉ MAJÍ PORUCHY MOTORIKY, PORUCHY UČENÍ, PORUCHY POZORNOSTI, HYPERAKTIVITU A DALŠÍ PROBLÉMY. •TAKÉ DĚTEM S EMOCIONÁLNÍMI A SOCIÁLNÍMI PROBLÉMY, ABY ZLEPŠILY SVÉ SCHOPNOSTI ŘEŠIT KONFLIKTY A KOMUNIKOVAT S OSTATNÍMI. •ERGOTERAPEUTI POUŽÍVAJÍ RŮZNÉ TERAPEUTICKÉ TECHNIKY A AKTIVITY, ABY POMOHLI DĚTEM ZLEPŠIT SVÉ DOVEDNOSTI A ZÍSKAT NEZÁVISLOST V KAŽDODENNÍM ŽIVOTĚ. •TYTO AKTIVITY MOHOU ZAHRNOVAT HRY, SPORTY, PRÁCI S MODELOVACÍ HMOTOU, MALOVÁNÍ, PRÁCI S DŘEVEM NEBO VYUŽITÍ RŮZNÝCH NÁSTROJŮ A POMŮCEK. •ERGOTERAPEUTI PRACUJÍ S DĚTMI A JEJICH RODINAMI, ABY VYTVOŘILI INDIVIDUÁLNÍ PLÁN TERAPIE, KTERÝ JE PŘIZPŮSOBEN POTŘEBÁM A SCHOPNOSTEM KAŽDÉHO JEDNOTLIVÉHO DÍTĚTE. •CÍLEM ERGOTERAPIE JE POMOCI DĚTEM ZÍSKAT DOVEDNOSTI, KTERÉ POTŘEBUJÍ K ÚSPĚŠNÉMU PLNĚNÍ KAŽDODENNÍCH ÚKOLŮ, JAKO JE OBLÉKÁNÍ, STRAVOVÁNÍ, ŠKOLNÍ PRÁCE A KOMUNIKACE S OSTATNÍMI. Brickwork-HD-R1a.jpg ERGOTERAPIE U DĚTÍ •ERGOTERAPEUT AKTIVNĚ SPOLUPRACUJE NEJEN S DÍTĚTEM, ALE I S JEHO RODINOU •RESPEKTUJE JEJICH POTŘEBY I PŘÁNÍ •SNAŽÍ SE VYTVÁŘET PŘÍLEŽITOSTI K ROZVOJI JEHO DOVEDNOSTÍ •KAŽDÉ DÍTĚ BY PŘITOM MĚLO MÍT DOSTATEČNÝ ČAS A PROSTOR NA TO, ABY UKÁZALO, CO VŠECHNO ZVLÁDÁ SAMO A KDE JSOU JEHO HRANICE •CÍLEM ERGOTERAPIE JE NAUČIT DĚTI SPRÁVNĚ VNÍMAT A ZPRACOVÁVAT SMYSLOVÉ VJEMY, PRACOVAT S VLASTNÍM TĚLEM A BÝT SAMOSTATNĚJŠÍ Brickwork-HD-R1a.jpg CÍLE ERGOTERAPIE U DĚTÍ •SNAHA O VYTVOŘENÍ POTŘEBNÝCH FUNKCÍ A DOVEDNOSTÍ •ROZVÍJÍ VŠECHNY OBLASTI OSOBNOSTI DÍTĚTE. •CÍLE JSOU ZAMĚŘENY PŘEVÁŽNĚ NA PREVENCI, ZABRÁNĚNÍ NEGATIVNÍM DŮSLEDKŮM NEMOCI A TÍM ZAMEZENÍ NEROVNOMĚRNÉHO VÝVOJE DÍTĚTE. •NEJDŮLEŽITĚJŠÍ CÍL - DOSAŽENÍ CO MOŽNÁ NEJVĚTŠÍ SOBĚSTAČNOSTI VE VŠECH OBLASTECH ŽIVOTA Brickwork-HD-R1a.jpg CÍLOVÁ SKUPINA •VÝVOJOVÁ PORUCHA POHYBOVÉ KOORDINACE, •DĚTSKÁ MOZKOVÁ OBRNA (DMO), •PORUCHY SENZORICKÉHO ZPRACOVÁNÍ, •PORUCHY AUTISTICKÉHO SPEKTRA, •DOWNŮV SYNDROM, •SVALOVÁ DYSTROFIE, •DYSPRAXIE, •POÚRAZOVÝ ČI POOPERAČNÍ STAV, •PROBLÉMY S GRAFOMOTORIKOU NEBO SEBEOBSLUHOU Brickwork-HD-R1a.jpg ZAMĚŘENÍ •HRUBÁ MOTORIKA – KOORDINACE POHYBŮ, PŘEKONÁVÁNÍ NEROVNOSTÍ A PŘEKÁŽEK, ROVNOVÁHA, •JEMNÁ MOTORIKA – KOORDINACE RUKA-RUKA A OKO-RUKA, TRÉNINK ÚCHOPU, MANIPULAČNÍ DOVEDNOSTI, •VNÍMÁNÍ VLASTNÍHO TĚLA – SCHOPNOST ZPRACOVÁVAT VJEMY Z OKOLNÍHO PROSTŘEDÍ A REAGOVAT NA NĚ, •GRAFOMOTORIKA – NASTAVENÍ PRACOVNÍ PLOCHY, PODPORA SPRÁVNÉHO SEZENÍ, ÚPRAVA PSACÍCH POTŘEB A DALŠÍCH POMŮCEK, OPTIMÁLNÍ ÚCHOP, •BĚŽNÉ DENNÍ ČINNOSTI (ADL) – OBLÉKÁNÍ, JÍDLO A PITÍ, POUŽITÍ TOALETY, HYGIENA, LOKOMOCE, ODEMYKÁNÍ A ZAMYKÁNÍ, MANIPULACE S PŘEDMĚTY DENNÍ POTŘEBY •ROZVOJ PERCEPČNĚ-KOGNITIVNÍCH FUNKCÍ – POZORNOST, PAMĚŤ, ORIENTACE V PROSTORU A ČASU, •ADAPTACE DOMÁCÍHO A ŠKOLNÍHO PROSTŘEDÍ PODLE POTŘEB DÍTĚTE – SNAHA O CO NEJVĚTŠÍ SOBĚSTAČNOST A SAMOSTATNOST, •POMOC S VÝBĚREM KOMPENZAČNÍCH POMŮCEK A NÁCVIK JEJICH POUŽÍVÁNÍ – CHODÍTKA, VOZÍKY, POLOHOVACÍ ŽIDLIČKY, POMŮCKY PRO SEBEOBSLUHU, •SMĚŘOVÁNÍ KE KOMPLEXNÍM DOVEDNOSTEM – PLÁNOVÁNÍ, ORGANIZACE, SEBEREGULACE, SOBĚSTAČNOST, ČTENÍ, PSANÍ. Brickwork-HD-R1a.jpg PROSTŘEDEK V ERGOTERAPII •K DOSAŽENÍ CÍLŮ ERGOTERAPEUT VYUŽÍVÁ PŘEDEVŠÍM HRU, KTERÁ DÍTĚTI PŘINÁŠÍ POTĚŠENÍ, RADOST I MOTIVACI. •BĚHEM HRY PAK DOCHÁZÍ U DĚTÍ K ROZVOJI MOTORICKÝCH, MENTÁLNÍCH I SMYSLOVÝCH DOVEDNOSTÍ A SCHOPNOSTÍ. Brickwork-HD-R1a.jpg HRA •JAKÁKOLI SPONTÁNNÍ NEBO ORGANIZOVANÁ ČINNOST, KTERÁ POSKYTUJE POTĚŠENÍ, ZÁBAVU, ROZPTÝLENÍ •Z POHLEDU ERGOTERAPIE JE TAKÉ HLAVNÍ ČINNOSTÍ U DĚTÍ •MÁ DŮLEŽITOU ROLI VE VÝVOJI DÍTĚTE •DÍTĚ Z NÍ ZÍSKÁVÁ ZKUŠENOSTI, EXPERIMENTUJE, OPAKUJE SI NOVÉ DOVEDNOSTI A ORIENTUJE SAMO SEBE V OKOLÍ •UČÍ SE NAVAZOVAT VZTAHY S VRSTEVNÍKY, ROZVÍJET HM A JM Brickwork-HD-R1a.jpg HODNOCENÍ HRY •PRO POTŘEBY HODNOCENÍ HRY SE ROZLIŠUJE 5 FAKTORŮ, NA KTERÉ SE MŮŽE ETT V HODNOCENÍ HRY ZAMĚŘIT A PODLE NICH VYBRAT VHODNÉ HODNOCENÍ: •HERNÍ AKTIVITA (CO DÍTĚ DĚLÁ) •PREFERENCE (PROČ SE MU LÍBÍ VYBRANÁ HERNÍ AKTIVITA) •JAKÝM ZPŮSOBEM KE HŘE (NEBO AKTIVITĚ S NÍ SPOJENÉ) PŘISTUPUJE •SCHOPNOST DÍTĚTE HRÁT SI •VLIV PROSTŘEDÍ, VE KTERÉM SI DÍTĚ HRAJE Brickwork-HD-R1a.jpg VYUŽITÍ TESTŮ •VÝVOJ HRY •TEST HRAVOSTI •PŘEDŠKOLNÍ ŠKÁLA HRY •ERGOTERAPEUT ČASTO POUŽÍVÁ NEFORMÁLNÍ HODNOCENÍ S VYUŽITÍM NESTRUKTUROVANÉHO POZOROVÁNÍ DĚTSKÉ HRY Brickwork-HD-R1a.jpg VÝVOJ HRY •OKRUHY OTÁZEK •POMOCÍ SEMISTRUKTUROVANÉHO ROZHOVORU S RODIČEM DÍTĚTE TERAPEUT ZÍSKÁ INFORMACE O PŘEDCHOZÍCH HERNÍCH ZKUŠENOSTECH DÍTĚTE •O PROSTŘEDÍ, VE KTERÉM HRA PROBÍHÁ •O HERNÍCH INTERAKCÍCH DÍTĚTE •ZAMĚŘUJE SE NA MINULOU A SOUČASNOU ZKUŠENOST DÍTĚTE SE ZAPOJENÍM DO HRY Brickwork-HD-R1a.jpg TEST HRAVOSTI •NEFORMÁLNÍ HODNOCENÍ HRY •PRO DĚTI OD 3 MĚSÍCŮ DO 15 LET •ZALOŽENÉ NA 3 PRVCÍCH HRAVOSTI DÍTĚTE VE HŘE: •VNÍMÁNÍ KONTROLY (VNITŘNÍ – VNĚJŠÍ) •ZDROJ MOTIVACE (VNITŘNÍ – VNĚJŠÍ) •OPROŠTĚNÍ SE OD REALITY •OBSAHUJE 24 POLOŽEK, KTERÉ HODNOTÍ DÍTĚ BĚHEM 15MINUTOVÉHO POZOROVÁNÍ •KAŽDÁ POLOŽKA SE BODUJE NA ČTYŘBODOVÉ ŠKÁLE (0-3), KTERÁ HODNOTÍ ROZSAH, INTENZITU NEBO ZRUČNOST •ADMINISTRACE, BODOVÁNÍ A INTERPRETACE TESTU JE PŘIBLIŽNĚ 40 MINUT PŘI VOLNÍ HŘE • Brickwork-HD-R1a.jpg PŘEDŠKOLNÍ ŠKÁLA HRY •NESTANDARDIZOVANÉ HODNOCENÍ HRY •ZOHLEDŇUJE VÝVOJOVÁ HLEDISKA V HERNÍCH DOVEDNOSTECH DÍTĚTE •POSKYTUJE POPIS VÝVOJE, KTERÝ JE TYPICKÝ PRO HERNÍ CHOVÁNÍ U DĚTÍ VE VĚKU OD NAROZENÍ DO 6 LET •HERNÍ CHOVÁNÍ JE POPSÁNO PODLE VĚKU (9 KATEGORIÍ), VE KTERÝCH SE HODNOTÍ 4 OBLASTI: •ZVLÁDNUTÍ PROSTORU (ZVLÁDNUTÍ HM – HRY, KTERÉ ZAPOJUJÍ CELÉ TĚLO A ZÁJEM O PROSTOR) •PRÁCE S MATERIÁLEM (ZVLÁDNUTÍ JM – MANIPULACE, VÝTVOR, ÚČEL – CÍL AKTIVITY, POZORNOST – DÉLKA SAMOTNÉ HRY) •SYMBOLIKA (POCHOPENÍ OKOLNÍHO SVĚTA, IMITACE, DRAMATIZACE – HRANÍ SI NA NĚCO, ROLOVÉ HRY) •ZAPOJENÍ DO HRY (MNOŽSTVÍ A TYP SOCIÁLNÍCH INTERAKCÍ, SPOLUPRÁCE, POUŽITÍ HUMORU A JAZYKA PŘI HŘE) Brickwork-HD-R1a.jpg PŘEDŠKOLNÍ ŠKÁLA HRY •MANUÁL HODNOCENÍ OBSAHUJE POPIS JEDNOTLIVÝCH DIMENZÍ PODLE VĚKU, ADMINISTRACI A BODOVÁNÍ •TERAPEUT POZORUJE DÍTĚ PŘI HŘE UVNITŘ I VENKU A PŘI HŘE S OSTATNÍMI DĚTMI •MINIMÁLNÍ DÉLKA POZOROVÁNÍ JE 30 MINUT Brickwork-HD-R1a.jpg HODNOCENÍ •MOHOU BÝT POUŽITY RŮZNÉ DIAGNOSTICKÉ A VYŠETŘOVACÍ NÁSTROJE: •HODNOCENÍ MOTORICKÝCH A KOORDINAČNÍCH SCHOPNOSTÍ: VYUŽITÍ TESTŮ A POSUZOVACÍCH ŠKÁL K HODNOCENÍ MOTORICKÝCH A KOORDINAČNÍCH SCHOPNOSTÍ DĚTÍ. •HODNOCENÍ VIZUÁLNÍCH A PROSTOROVÝCH SCHOPNOSTÍ •HODNOCENÍ KOGNITIVNÍCH SCHOPNOSTÍ •HODNOCENÍ EMOCIONÁLNÍHO STAVU: POUŽITÍ RŮZNÝCH NÁSTROJŮ, JAKO JSOU DOTAZNÍKY NEBO ROZHOVORY S DĚTMI A RODIČI, K HODNOCENÍ EMOČNÍHO STAVU DÍTĚTE A JEHO SCHOPNOSTÍ ZVLÁDAT RŮZNÉ SITUACE. •HODNOCENÍ ŠKOLNÍCH VÝKONŮ: ERGOTERAPEUTI MOHOU SPOLUPRACOVAT S UČITELI A DALŠÍMI ODBORNÍKY, ABY ZÍSKALI INFORMACE O ŠKOLNÍCH VÝKONECH DÍTĚTE A IDENTIFIKOVALI OBLASTI, KTERÉ VYŽADUJÍ PODPORU A INTERVENCI. •ERGOTERAPEUTI SE SNAŽÍ ZÍSKAT CELKOVÝ OBRAZ O DÍTĚTI, JEHO SCHOPNOSTECH A POTŘEBÁCH, A PROTO MOHOU POUŽÍVAT RŮZNÉ NÁSTROJE K ZÍSKÁNÍ CO NEJKOMPLEXNĚJŠÍHO POHLEDU. Brickwork-HD-R1a.jpg PŘÍSTUPY A POSTUPY •K DĚTEM BY ERGOTERAPEUT MĚL PŘISTUPOVAT NANEJVÝŠ CITLIVĚ A EMPATICKY. •VELKÝ DŮRAZ SE KLADE NA PSYCHOMOTORICKÝ VÝVOJ •PŘI TERAPIÍCH SE VYUŽÍVÁ ŘADA METOD A TECHNIK NEBO JEJICH KOMBINACÍ. •NAPŘÍKLAD BOBATH KONCEPT, SYNERGICKÁ REFLEXNÍ TERAPIE, PRVKY SPIRÁLNÍ DYNAMIKY, OROFACIÁLNÍ STIMULACE A SENZORICKÉ INTEGRACE, RELAXAČNÍ TECHNIKY, KINESIOTAPING, SENZOMOTORICKÁ STIMULACE A MNOHO DALŠÍCH Brickwork-HD-R1a.jpg SENZORICKÁ INTEGRACE •JE DŮLEŽITOU SCHOPNOSTÍ PRO PROCES UČENÍ. •ZNAMENÁ SCHOPNOST MOZKU ZPRACOVAT PŘICHÁZEJÍCÍ SMYSLOVÉ INFORMACE ZA ÚČELEM JEJICH POUŽITÍ. •PROCES, PŘI KTERÉM NÁŠ MOZEK ZPRACOVÁVÁ, TŘÍDÍ A ORGANIZUJE VŠECHNY SMYSLOVÉ PODNĚTY Z VNĚJŠÍHO I VNITŘNÍHO PROSTŘEDÍ. •POKUD TENTO PROCES FUNGUJE A PODNĚTY JSOU ZPRACOVANÉ SPRÁVNĚ A PŘIMĚŘENĚ, NÁŠ ORGANIZMUS NA DANÉ PODNĚTY SPRÁVNĚ REAGUJE (NAPŘ. AKCEPTUJEME DOTEK DRUHÉ OSOBY, KONTAKT S RŮZNÝMI PŘEDMĚTY, TOLERUJEME ZVUKY, NAŠE POHYBY JSOU PLYNULÉ A KOORDINOVANÉ, DOKÁŽEME SE ORIENTOVAT VE SVÉM PROSTŘEDÍ, SOUSTŘEDÍME SE NA ČINNOST, ATD. ...). Brickwork-HD-R1a.jpg PORUCHY SENZORICKÉ INTEGRACE •POKUD NEFUNGUJE SPRÁVNĚ, DÍTĚ JE NEPŘIMĚŘENĚ AKTIVNÍ, NEDOKÁŽE SEDĚT ZA STOLEM, NEBO JE NAOPAK ,,ZASNĚNÉ“. •MÁ PROBLÉMY S JEMNOU MOTORIKOU, OBRATNOSTÍ, VYHÝBÁ SE POHYBOVÝM AKTIVITÁM. •MÁ TĚŽKOSTI S ARTIKULACÍ, NEBO JE JEHO VÝVOJ ŘEČI OPOŽDĚNÝ. •REAGUJE NA NĚKTERÉ SITUACE PŘÍLIŠ IMPULZIVNĚ. •NESOUSTŘEDÍ SE, MÁ PROBLÉMY SE ČTENÍM, PSANÍM NEBO POČÍTÁNÍM. •DĚTI S PORUCHOU SENZORICKÉHO ZPRACOVÁNÍ NEDOKÁŽOU PŘEVÉST PŘICHÁZEJÍCÍ SMYSLOVÉ INFORMACE DO PŘIMĚŘENÝCH REAKCÍ Brickwork-HD-R1a.jpg TERAPIE SI •PROBÍHÁ PROSTŘEDNICTVÍM HRY A SENZOMOTORICKÝCH AKTIVIT, KDE SE DÍTĚ SETKÁVÁ S ,,TĚMI SPRÁVNÝMI“ VÝZVAMI A ZAŽÍVÁ POCIT ÚSPĚCHU PŘI AKTIVITÁCH. •DŮLEŽITÝ JE AKCEPTUJÍCÍ PŘÍSTUP TERAPEUTA A TO, ABY DÍTĚ BYLO MOTIVOVANÉ A SAMO BYLO AKTIVNÍ. •JE DOBRÉ, KDYŽ INICIATIVA VYCHÁZÍ ZE STRANY DÍTĚTE. •PŘI TERAPII NEJDE O TO, NAUČIT DÍTĚ KONKRÉTNÍ DOVEDNOST NEBO NACVIČIT S NÍM NĚJAKOU MOTORICKOU DOVEDNOST, ALE POMOCI MU, ABY LÉPE FUNGOVALO V KAŽDODENNÍCH AKTIVITÁCH. •DÍTĚ MÁ DOSTATEK PŘÍLEŽITOSTÍ K AKTIVITĚ A KE HŘE A PROSTŘEDÍ HO K TOMU MOTIVUJE. Brickwork-HD-R1a.jpg SNOEZELEN •MULTIFUNKČNÍ METODA, KTERÁ SE REALIZUJE V PŘÍJEMNÉM A UPRAVENÉM PROSTŘEDÍ POMOCÍ SVĚTELNÝCH A ZVUKOVÝCH PRVKŮ, VŮNÍ A HUDBY. •CÍLEM JE VYVOLÁNÍ SMYSLOVÝCH POCITŮ. •URČENA ZEJMÉNA PRO DĚTI S VÝVOJOVÝMI PORUCHAMI, S MENTÁLNÍM, TĚLESNÝM NEBO VÍCENÁSOBNÝM POSTIŽENÍM, S PORUCHOU AUTISTICKÉHO SPEKTRA, PORUCHAMI CHOVÁNÍ A UČENÍ, ATD. •JE VYUŽÍVÁN V MNOHA ZAŘÍZENÍCH - SPECIÁLNÍ MATEŘSKÉ A ZÁKLADNÍ ŠKOLY, INTEGRAČNÍ CENTRA, REHABILITAČNÍ CENTRA, DENNÍ STACIONÁŘE, HOSPICE A JINÉ. Brickwork-HD-R1a.jpg SNOEZELEN •CÍLE SNOEZELENU SE STANOVÍ NA ZÁKLADĚ PŘEDCHOZÍ DIAGNOSTIKY A PROBLÉMŮ KONKRÉTNÍHO DÍTĚTE. •OBECNĚ CÍLEM NENÍ JEN UVOLNĚNÍ, POHODA A SPOKOJENOST, ALE I STIMULACE SMYSLOVÉHO VNÍMÁNÍ A PODPORA ROZVOJE OSOBNOSTI. •PODPORA SE VZTAHUJE NA VÍCE OBLASTÍ VÝVOJE: VNÍMÁNÍ, EMOCIONALITU, KOGNITIVNÍ PROCESY, KOMUNIKACI NEBO MOTORIKU. •DALŠÍMI CÍLI MŮŽE BÝT NAPŘÍKLAD REDUKCE STEREOTYPNÍHO CHOVÁNÍ, ZVÝŠENÍ MOTIVACE, INICIATIVY A ZLEPŠENÍ VZTAHU MEZI DÍTĚTEM A TERAPEUTEM/RODIČEM. Brickwork-HD-R1a.jpg DALŠÍ PŘÍKLADY TERAPIÍ Brickwork-HD-R1a.jpg VYUŽÍVANÉ POMŮCKY V RÁMCI TERAPIE •PASTELKY, NŮŽKY •PLASTELÍNA, TERAP. HMOTA •PĚNA •VODA, LED •PROSTĚRADLA •VÁLCE, MÍČE •HOUPAČKY •KROUŽKY, BALÓNKY •AJ. Brickwork-HD-R1a.jpg NÁCVIK STŘÍHÁNÍ •ROZVOJ ÚCHOPU, JM, PŘESNOSTI, PRAVOLEVÁ SPOLUPRÁCE •TRÉNOVAT NA JINÉM MATERIÁLU NEŽ JE PAPÍR – BRČKA, HMOTA •UKÁZAT DVA TYPY STŘÍHÁNÍ •KROKODÝL - STŘIH CELÝMI NŮŽKAMI - PRO ROVNÉ A DLOUHÉ STŘIHY •MYŠKA - MALÉ STŘIHY ZADNÍMI ČÁSTMI NŮŽEK PRO DETAILY A ZÁHYBY. Brickwork-HD-R1a.jpg PRÁCE S KOLÍČKY •PŘÍPRAVA NA PSANÍ •TRÉNINK PRAVOLEVÉ SPOLUPRÁCE •KOORDINACE RUKOU •KOORDINACE OKO-RUKA •PŘESNOST •KONCENTRACE Brickwork-HD-R1a.jpg VNÍMÁNÍ TĚLA •LYCROVÝ VAK DÍKY SVÉMU MATERIÁLU POSKYTUJE TĚLU MNOŽSTVÍ SMYSLOVÝCH PODNĚTŮ. •POUŽÍVÁME V RÁMCI TERAPIE U DĚTÍ, KTERÉ VYHLEDÁVAJÍ PROPRIOCEPTIVNÍ A VESTIBULÁRNÍ VJEMY. •ZLEPŠUJE VNÍMÁNÍ TĚLA Brickwork-HD-R1a.jpg HRA S KROUŽKY •NENÁPADNÉ CVIČENÍ KOORDINACE •TRUPOVÉ STABILITY •ROVNOVÁHY •PRAVOLEVÉ SPOLUPRÁCE. Brickwork-HD-R1a.jpg Brickwork-HD-R1a.jpg •CO SI Z PREZENTACE PAMATUJI ? Brickwork-HD-R1a.jpg •DĚKUJI ZA POZORNOST