Požadavky na ukončení
Vážení a milí studenti,
pro jarní semestr 2023 jsou stanoveny následující podmínky pro úspěšné splnění Školního managementu a poradenství:
- aktivní účast ve výuce,
je možné předem písemně na email omluvit 1 výukový blok (2 hodiny), v
závažných a dlouhodobějších případech prosím vložte potvrzení o nemoci,
příp. potvrzení o reprezentaci apod.
- vypracování seminárního projektu (bližší informace v semináři)
- ukončení předmětu:
- písemný test, max. 40 a min. 21 bodů (termíny i místnost budou vypsány v ISu)
- ústní zkouška (po úspěšném splnění písemného testu (min. 21 bodů = E), okruhy otázek jsou k dispozici v sylabu tohoto předmětu)
- výsledná známka bude aritmetickým průměrem písemného testu a ústní zkoušky
INFORMACE K VYPRACOVÁNÍ SEMINÁRNÍHO PROJEKTU
Kritéria pro vypracování seminárního projektu - budete pracovat ve dvojicích
- témata pro jednotlivé seminární projekty si buď nadefinujete sami, nebo si vyberte z nabízených témat v ISu (Rozpisy témat), zpracování tématu (tj. jednotlivé body prezentace) je zcela v kompetenci dvojice, která si toto téma zvolí, přístup a míra zpracování se pak projeví v případném zlepšení celkové známky o půl bodu (viz výše)
DOPORUČENÁ FORMÁLNÍ ÚPRAVA
-
seminární projekt bude zpracován formou wordového dokumentu (a následně
powerpointu, který budete prezentovat ve výuce), bude obsahovat:
- zadávací list (název tématu, participanti na projektu)
- úvod (volba tématu, abstrakt projektu) - cca 1/4 A4
- teoretická část (legislativní rámec, obsahová náplň, konkrétní příklad ze ZŠ/SŠ...) - cca 1/2 A4
- praktická část (výzkumná sonda - rozhovor, dotazník, Q-metodologie, analýza dokumentů získaných na ZŠ/SŠ...) cca 1 A4
- závěr (vlastní názor na danou problematiku, zhodnocení výsledků a předpokládaný přínos pro ostatní studenty) cca 1/4 A4
- literární či internetové zdroje, které byly použity pro vypracování
- dále je možné doplnit projekt tabulkami, nákresy, fotografiemi, nalepenými obrázky...
Termín odevzdání -
seminární projekt prosím odevzdejte formou Odevzdávárny (Seminární
projekty). Vytvořte zde složku (příjmení, jméno obou participantů), do
níž nahrajete jak wordový dokument, tak i pwp. Nahrání proběhne nejpozději 3 dny před samotnou prezentací.
POSTUP PŘI PREZENTACI PROJEKTŮ
Prezentace budou probíhat ve výuce podle harmonogramu, kdy jste se přihlásili (najdete v Rozpisech témat). Prezentace bude trvat cca 15 minut.
JAK BUDE VÝUKA PROBÍHAT?
Výuka přednášek i seminářů probíhá prezenčně dle rozvrhu.