Trenérsko metodická praxe 1 - Příprava na senestr

(1,2) Administrace (před výkonem praxe)


Veškerá administrace proběhne prostřednictvím IS ( na schůzce). Aktuální termín úvodní schůzky v MS Teams jste obdrželi mailem. Záznam ze schůzky je dostupný v MS Teams příslušného předmětu. 
 
  1. SMLOUVA (do 15.10.)
  2. SOUHLAS S UMÍSTĚNÍM STUDENTA NA PRAXI (do 30.10.)
  3. DOPIS POSKYTOVATELŮM PRAXE
  4. ZADÁNÍ NOVÉHO POSKYTOVATELE DO IS (do 30.10.)

Výběr klubu/instituce. klub si vybere student dle vlastních preferencí, mimo svůj sport, který provozuje. Praxe nemůže být vykonávána automentoringem, ale vždy u jiného trenéra nebo instituce, ne v instituci, kde student působí je aktuálně  zaměstnán. 


1. SMLOUVA

Pro výkon praxe je nutné, aby před výkonem praxe byla uzavřena s vybraným partnerem Smlouva o spolupráci. Seznam institucí, s nimiž má FSpS smlouvu je níže. (Nutno ověřit u partnera). Pokud instituce smlouvu s FSpS uzavřenu má, nemusíte ji řešit. 

Pokud s institucí FSpS smlouvu nemá, je třeba ji vytvořit. Smlouvu najdete ve Studijních materiálech ISu nebo v odkazu níže.

Partnerská organizace musí mít IČO. Student ověří, že "Poskytovatel" je osoba, která dle ověření IČO v ARES může podepisovat smlouvy za vybranou instituci. Pokud bude smlouvu podepisovat jiná osoba, nemůže být smlouva FSpS přijata. 

Partnerská organizace musí mít IČO. Student ověří, že "Poskytovatel" je osoba, která dle ověření IČO v ARESu může podepisovat smlouvy za vybranou instituci. Pokud bude smlouvu podepisovat jiná osoba, nemůže být smlouva FSpS přijata.  

Příklad: OCA Academy dle ARES  a IČO, které vložíte do vyhledávače z webu instituce můžete vidět, že statutárním orgánem je jena osoba - předseda spolku. Ten je , podle Veřejného rejstříku a Sbírce listin, jediný, kdo může jednat za spolek samostatně. Podle této klazule je tedy třeba, aby byl osobou, která smlouvu podepisuje. 


Všechny smlouvy jsou schvalovány poměrně vysokým počtem osob a celý proces je zdlouhavý. Právním odddělením FSpS jsou Vámi předložené smlouvy ověřovány, proto pokud nebude osoba oprávněna smlouvy podepisovat, celý proces se musí opakovat znovu a je téměř jisté, že nestihnete dokumenty odevzdat včas tak, aby je FSpS mohla schválit v termínu, abyste praxi mohli vykonat.  

2* vyhotovení smluv - vytištěná, vyplněná (bez datumu), podepsaná (od statutárního zástupce poskytovatele)  odevzdáváte garantovi praxe. Pokud bych na FSpS nebyla přítomna, odevzdejte prosím smlouvy na katedře EDUC paní sekretářce Bc. Veronice Kubíčkové, pokud by nebyla přítomna, zanechejte ve schránce na dveřích paní sekretářky na FSpS MU (s níže uvedenými údaji) Bez odevzdaných a schválených smluv garantem praxe nelze praxi vykonávat. Termín do 15.10. Po překročení termínu nebude nová smlouva uznána a student si musí vybrat ze stávajících partnerů/poskytovatelů praxe. 

Smlouvy opatřete volně přiloženým papírkem s informacemi:

  • jméno a příjmení studenta, 

  • UČO

  • obor studia

  • pro koho je smlouva určena - dr. Hřebíčková EDUC


Jeden výtisk smlouvy bude po schválení FSpS vrácen zpět instituci prostřednictvím pošty.

Smlouvu je třeba nechat vyplnit (bez datumů) a vytisknout 2*, nechat podepsat a orazítkovat institucí. Oba výtisky předat garantovi praxe před začátkem výkonu praxe. Nejpozději však 15.10.

Zároveň je třeba vybranou partnerskou instituci informovat o způsobu spolupráce. Text pro partnery najdete níže. Vtisknutý nebo elektronicky poskytněte partnerské instituci.  Nezapomeňte parterům vytisknout nebo mailem zaslat  úvodní dopis k náhledu. Dozví se v něm informace k zařazení  studenta na praxi. Smlouva se zřizuje a odevzává pouze s NOVÝMI partnery, pokud je Partner na níže uvedeném seznamu, smlouvu s institucí nemusíte řešit (trenér se lišit může, smlouva zůstává původní).

Smlouva se zřizuje a odevzává pouze s novými partnery, pokud je klub/instituce uvedena na níže uvedeném seznamu, smlouvu s nimi nemusíte řešit.



2. SOUHLAS S UMÍSTĚNÍM STUDENTA NA PRAXI 

Souhlas s umístěním studenta na praxi Po odsouhlasení vašeho návrhu na instituci realizace praxe garantem praxí uzavíráte s poskytovatelem Souhlas s umístěním studenta na praxi. Při jedné instituci může praxi vykonat více studentů (potřebujete pouze jednu smlouvu, ale souhlas musí mít vyplněn zvlášť každý student). Období realizace praxe musí odpovídat realizaci praxe a příslušnému semestru, musí odpovídat datu Smlouvy = nesmí být dřívější než je datum smlouvy s MU. Celkem student absolvuje 26h náslechů a 13h praxe, celkem 39 hodin TMP. 
 

Souhlas (originál si necháváte vy, scan/foto zavádíte do odevzdávárny Termín pro odevzdání je 30.10. Teprve po odevzdání = odsouhlasení je možno vykonávat praxi !! 


3. DOPIS POSKYTOVATELŮM PRAXE
Úvodní dopis pro poskytovatele praxí slouží k objasnění Vaší praxe v instituci. Jsou zde uvedeny i kontakty na garanta praxe. Pokud by bylo něco nejasného (smlouva, způsob plnění praxe, je třeba, aby poskytovatel informoval garanta praxe.  Úvodní dopis proto poskytněte poskytovatelům v tištěné nebo elektronické podobě. 

 Nezapomeňte parterům vytisknout nebo mailem zaslat  úvodní dopis k náhledu. Dozví se v něm informace k zařazení  studenta na praxi.


4. ZADÁNÍ VLASTNÍ NABÍDKY DO IS 

Každá instituce, kde student vykonává praxi, musí být zadána v aplikaci Praxe v IS. Studenti předmětu zkontrolují, zda je poskytovatel v ISu, případně doplní. Studenti vytvoří nabídku plnění praxe (pracovně právní vztah se nevyplňuje) a k praxi se přihlásí. Termín plnění instituce a praxe do IS je 30.10. 

Příklad ZDE: https://is.muni.cz/auth/praxe/instituce/12904

Informace a turoriál pro studenty od vývojářů IS aplikace "Praxe" ZDE