Didaktika úpolů

Projekt Veslařská


Proč: výstup v předmětu Regenerační techniky a Didaktika úpolů, úvod a podmínka pro předmět Integrativní speciální pedagogika

 K čemu je to žákůmMají to jako adaptační program. Takže by to mělo být zážitkové, teambuildingové, měli by se hýbat. Obě skupiny by se měly dohodnout na návaznosti tématu (Např. pokud to budou trpaslíci a obři, aby v jedné skupině dělali trpaslíky v druhé obry ,nebo aby tématicky navazovali). Kompetenčně cílit převážně na spolupráci, komunikace bude omezená, ale jak říkala Dr. Skotáková mohou komunikovat jasnými pohyby apod...

Termín akce: 4.9.2024  8,00 – 10,00, 10,00 – 12,00, Areál Veslařská - https://www.fsps.muni.cz/pronajmy/sportoviste

Cílová skupina: žáci ZŠ logopedická, 1 – 5. třída, tzn. 8-12 let, žáci mají logopedické obtíže a často vývojovou dysfázii = děti většinou nemluví, ale často také špatně rozumí (představte si např. cizince s pouze základní znalostí jazyka) - instrukce tedy musí být VELMI jednoduché - slovo, maximálně krátká věta, vhodné doplnit obrázkem aktivity (např. skákání v pytli podpořeno obrázkem dítěte navlečeném v pytli). Obrázky používat hodně - tisk a laminace není problém - zajistíme na katedře.


Systém:

2 bloky po 2 hodinách. 1 blok – cca 50 dětí.

Vždy se rozdělí na 2 skupiny (venku a vevnitř), každá skupina učitelů má 1 hodinu, tzn. vystřídají se 4 skupiny dětí

  1. skupina má na starosti aktivity venku
  2. skupina má na starosti aktivity v tělocvičně

 

Ke zvážení:  jedno téma, příběh, cíl hry, ne jen obyčejné PA, v tělocvičně není moc místa, počítat s tím nebo vymyslet alternativu

Ještě budu zjišťovat: plán B v případě deště

Management:

Outdoor: Sonntag Zdeněk a Kocourková Sára

Indoor: Mezera Tadeáš

Do 22.4. budou hotové první návrhy projektu, do příštího týdne vložte vaše myšlenky, nápady apod každý za sebe

VŠICHNI SE NAHALSTE VEDOUCÍM SKUPIN - DO KTERÉ SE KUPINY BUDETE PATŘIT A SPOLUPRACOVAT S NÍ.