Reflexe praxe 1

3. seminární blok

Výstupy z učení

  • studující vhodným způsobem dává zpětnou vazbu
  • studující na základě reflexe formuluje cíle svého dalšího profesního rozvoje
  • studující stanoví kritéria pro vyhodnocení naplňování stanovených cílů svého profesního rozvoje

Vzdělávací obsah

  • skupinová reflexe s využitím záznamů v reflektivních denících studujících
    • studující budou mít s sebou na semináři fyzicky svůj reflektivní deník z poslední pedagogické praxe (nezáleží na tom, jestli bude v papírové, nebo elektronické podobě)
    • studující postupně sami vyberou ze svých reflektivních deníků některé záznamy, nebo jejich části, se kterými jsou ochotni pracovat v malých skupinách a na jejich základě se pak budou snažit převyprávět ostatním ve skupině průběh své praxe jako příběh
  • reflexe, sebereflexe a metareflexe
  • cíle profesního rozvoje a kritéria pro jejich hodnocení