Požadavky ke zkoušce
1. Vytvořte Individuální vzdělávací plán do Tv pro imaginárního nebo reálného žáka:
- do tabulky předložené na výuce se zapište - dle vašich priorit se napište do druhého sloupečku k diagnóze žáka. Doplňte si diagnózu jak je třeba, zkuste co nejvíce namodelovat reálného člověka, vymyslete pomůcky, které může žák využívat. Jako inspiraci používejte stránky MŠMT, metodický portál RVP.cz, dumy.cz a jiné….Pošlu vám také nějaké další inspirace, viz. to co jsme si ukazovali v tělocvičně. IVP připravujte tak, jako by byla kontaktní výuka.
- pokud máte zkušenost s konkrétním žákem, bylo by skvělé, kdybyste toho využili a vycházeli z reálné situace. Dopište do tabulky vašeho žáka a vaše jméno hned vedle.
Jako inspirace vám může sloužit publikace, kterou jsem vám vložila do studijních materiálů - Bartonova Jesina. Najdete tam i ppt prezentace z přednášek (Asistent pedagoga a Individuální vzdělávací plán)
2. Na základě vašeho IVP vypracujte 1 přípravu vyučovací jednotky TV.
VŠE ODEVZDAT DO ODEVZDÁVÁRNY DO 25.4. 2024!!!
Oba úkoly budete prezentovat na zkoušce, součástí zkoušky budou 2 - 3 další doplňující otázky z oblasti Aplikovaných pohybových aktivit - okruhy budou vloženy včas do Interaktivní osnovy.
Inspirace k tvorbě IVP:
https://www.caapa.cz/index.php/publikace/metodicke-materialy
https://www.sportaus.gov.au/__data/assets/pdf_file/0006/1059648/Playing-for-Life-activity-cards.pdf