Rejstřík pojmů ­ MCR - 201107 A accessibility activities aktivní dovolená amenities ancillary services antropogenní apodyterium atraktivita cestovního ruchu attractions available packages B barterový obchod brána brázda biogeografie biota C cestovní ruch caldarium Carcalovy lázně celoroční cestovní ruch Čedok D demarketing demografie destinace cestovního ruchu destinační management domácí cestovní ruch bilance cestovního ruchu doprava v cestovním ruchu dotazníkové šetření druh cestovního ruchu dynamický E enkláva ekonomika Evropská unie evropské životní styly exkláva expozice světovým stranám F forma cestovního ruchu frigidarium funkční využití G genius loci geologie geologický útvar geomorfologie geomorfologický celek globalizace v cestovním ruchu gradient kupní síly H HDP hora horizontální členitost hornatina hřbet hřeben hydrologie CH chráněná krajinná oblast I incentivní cestovní ruch infrastruktura cestovního ruchu input cestovního ruchu intenzita cestovního ruchu Internatium J jednoúčelové zařízení K kapacita střediska CR klima Klub českých turistů koncepce rozvoje cestovního ruchu konkávní konvexní kotlina kraj v ČR krajina krajinný celek kulturně historické památky kulturní akce kulturní zažízení kulturně poznávací činnost kupa L lázně lidová architektura lokalizační podmínky lokalizace M makroregion cestovního ruchu marketing cestovního ruchu marketingový mix Maslowa teorie hodnot městská památková rezervace mezoregion cestovního ruchu mikroregion cestovního ruchu mobilita morfologie morfometrické typy reliéfu N nabídka produktu národní park národní kulturní památka nížina O objektivní faktory oblast cestovního ruchu obchodní cestovní ruch okres v ČR organizace cestovního ruchu output cestovního ruchu outdoor P package pahorek pahorkatina palestra památný strom piscina planina plošina podnebné pásy podoblast cestovního ruchu podzemní voda politické poměry poptávka potenciál rekreační plochy, oblasti poznávací cestovní ruch primární nabídka cestovního ruchu primární výzkum produkt cestovního ruchu promotion případová studie psychologické faktory public relations R rajonizace CR realizační podmínky region cestovního ruchu rekreační prostor reklama režim řeky reliéf ROH rovina S segment trhu segmentace návštěvníků sekundární nabídka cestovního ruchu selektivní faktory služby cestovního ruchu společenské podmínky společenské akce sportovní akce sportovní cestovní ruch sportovní zařízení sociokulturní prostředí stacionární středisko cestovního ruchu stupeň lokalizačních podmínek subjektivní faktory sudatorium SWOT analýza štít T tepidarium technologické prostředí touroperátor turistické informační centrum turistická oblast typologie cestovního ruchu typologizace destinací CR tvar reliéfu U udržitelný rozvoj cestovního ruchu UNESCO urbanizace úval V vegetace velehora velehornatina vertikální členitost vertikální doprava vesnická památková rezervace vojenský újezd vrch vrchovina výšková členitost absolutní výšková členitost relativní WTO Z zatížení destinace životní cyklus destinace životní cyklus rodiny životní prostředí životní styl